TikTok in družba Warner Music Group sta se podala na skupno pot, ki bo nedvomno spremenila prihodnost tako glasbenega kot tudi digitalnega sektorja.

TikTok in družba Warner Music Group sta se podala na skupno pot, ki bo nedvomno spremenila prihodnost tako glasbenega kot tudi digitalnega sektorja.

Gotovo bosta obe entiteti s sodelovanjem uspešnejši, bolj konkretno pa to pomeni, da bodo uporabniki lahko dostopali do široke glasbene zbirke družbe Warner Music Group. Za Warner Music Group to predstavlja številne nove možnosti za monetizacijo, sploh ko pomislimo na to, kako hitro lahko pesem zaslovi na TikToku in spodbudi prodajo.

Tovrstno sodelovanje s platformo TikTok je pionirski korak, ki ga lahko v prihodnje pričakujemo tudi od drugih založb.

Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam lahko pridružite za
Dnevu_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana organizira Marketing magazin. Dogodek je namenjen letnemu pregledu vseh novosti, trendov in uspešnih praks za uspešno upravljanje družbenih omrežij za podjetja.

VIR: MM Marketing Magazin