Volkswagen je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnoval ekskluzivno izkušnjo Svetovalec ID. Buzz, ki temelji na umetni inteligenci in odgovarja na vaša vprašanja o vsem, kar vas zanima o zdaj že legendarnem Volkswagen ID. Buzzu.

Volkswagen je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnoval ekskluzivno izkušnjo Svetovalec ID. Buzz, ki temelji na umetni inteligenci in odgovarja na vaša vprašanja o vsem, kar vas zanima o zdaj že legendarnem Volkswagen ID. Buzzu.

Kratek opis akcije: »Volkswagnova električna družina ID. je v lanskem letu dobila novega člana, ki sliši na ime ID.Buzz. Futuristični enoprostorec se zgleduje po legendarnem predhodniku Bulliju, njegovo bogato dediščino pa nadaljuje s korakom v trajnostno prihodnost. Z obilico najnaprednejših tehnolgij je ID.Buzz pameten v vseh pogledih, zato se v televizijskem oglasu hitro spoprijatelji s kultnima robotkoma C-3PO in R2-D2 iz filmov Vojna zvezd,« pravijo snovalci akcije.

Z zakladnico novih možnosti, ki jih je letos prinesla revolucija na področju umetne inteligence, pa je tudi ID.Buzz dobil priložnost, da se začne pogovarjati z mimoidočimi. Notranjost ID.Buzza, razstavljenega v ID.Hubu v ljubljanski Aleji, je namreč odslej opremljena s posebno tablico, ki obiskovalcem omogoča prosto kramljanje z avtomobilom. Tako se lahko za informacije o dosegu, polnjenju, ceni opremi in drugih stvareh poleg »živih« svetovalcev obrnemo tudi kar na sam avtomobil. Poleg tehničnih vprašanj je Svetovalec ID. Buzz odličen sogovornik tudi pri temah, povezanih s trajnostjo in električno mobilnostjo. Z veseljem pa bo povedal tudi kakšno naelektreno šalo ali delil glasbeno priporočilo za dolge poti.

Rešitev temelji na integraciji umetne inteligence GPT kot interpretatorke velike baze internih podatkov, zgrajene ekskluzivno za ta namen. Odgovore na vsa vprašanja Svetovalec ID. Buzz primarno črpa iz svoje baze in nato s posebnim sistemom dvojno preveri njihovo točnost. Rešitev hkrati uporablja umetno inteligenco za pretvarjanje človeškega govora v tekst in teksta v človeški govor in tako ustvari izkušnjo, podobno tisti, ki jo poznamo pri komunikaciji s sistemi, kot je Siri.
Elementi akcije: izpostavitev na prodajnem mestu, umetna inteligenca, družbena omrežja

Predstavnica naročnika:
Nuša Pleše

Direktorica projekta:
Klavdija Trček

Vodja digitala:
Uroš Svenšek

Kreativni direktor:
Jure Korenč

Umetniški direktor:
Primož Kos

Tekstopiska:
Urška Čuk

Oblikovalca:
Edo Nasufović in Matic Strgar

Digitalna producentka:
Kristina Zidar

Razvijalec:
Jan Zidar

Trajanje akcije:
oktober 2023

VIR: MM