V Nemčiji, ki je najpomembnejši tuji trg slovenskega turizma, se bo v petek začelo evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO 2024. Po dolgih 24 letih se je nanj uvrstila tudi Slovenija.

V Nemčiji, ki je najpomembnejši tuji trg slovenskega turizma, se bo v petek začelo evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO 2024. Po dolgih 24 letih se je nanj uvrstila tudi Slovenija. Ob tej priložnosti bo Slovenska turistična organizacija (STO) skupaj z Nogometno zvezo Slovenije (NZS), javno agencijo SPIRIT Slovenija, Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) ter Veleposlaništvom RS v Nemčiji organizirala številne promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti slovenskega turizma na nemškem trgu in širše.


Slovenija se po dolgih 24 letih znova uvršča na evropsko nogometno prvenstvo. Slovenska nogometna reprezentanca, pod vodstvom selektorja Matjaža Keka, se bo v skupini C pomerila proti Danski, Srbiji in Angliji. Tekme bodo potekale 16. junija v Stuttgartu, 20. junija v Münchnu in 25. junija v Kölnu.


Vodja predstavništva STO v Nemčiji Rebeka Kumer Bizjak
je pred začetkom prvenstva poudarila, da je uvrstitev Slovenije na to prestižno tekmovanje izjemna priložnost za dodatno krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije na nemškem trgu: »V Nemčiji vlada veliko navdušenje nad nogometom, samo prvenstvo pa ima še širši, evropski in globalni doseg. Na stadionih bo pesti za reprezentance stiskalo okoli tri milijone navijačev, zgolj finalno tekmo pa naj bi prek TV-ekranov spremljalo okoli 300 milijonov nogometnih navdušencev. V tej luči želimo predstaviti Slovenijo kot vrhunsko turistično destinacijo z velikim športnim srcem ter deželo bogatih gospodarskih in naložbenih priložnosti. S trajnostno usmerjenostjo in visoko kakovostjo storitev bomo skušali navdušiti in pritegniti nemške turiste, ki cenijo okolju prijazne prakse in avtentične doživetja, ter druge športne zanesenjake z vsega sveta.«


STO ob robu prvenstva v Nemčiji izvaja vrsto promocijskih aktivnosti:


·         Oglaševanje na LED-ekranih in informacijskih zaslonih v vseh treh mestih, kjer bodo potekale tekme slovenske reprezentance (Stuttgart, München in Köln), kar bo dodatno povečalo prepoznavnost Slovenije med nogometnimi navijači in širšo javnostjo;


·         TV-oglaševanje Slovenije  na več kanalih na nemškem trgu v času prvenstva, s ciljem nagovarjanja nemških turistov, da obiščejo Slovenijo;


·         Uporaba znamke 'I Feel Slovenia' v okviru vseh aktivnosti NZS, povezanih z EURO 2024, kar bo okrepilo znamko Slovenije kot privlačne turistične destinacije.


Te aktivnosti dopolnjujejo redne promocijske aktivnosti STO na nemškem trgu, kot so globalna digitalna kampanja, nastopi na številnih sejmih in borzah, sodelovanje z mediji in študijska potovanja za novinarje ter organizatorje potovanj.


Več o aktivnostih izpostavitve slovenskega gospodarstva in turizma, ki potekajo ob robu tekem slovenske reprezentance, je na voljo v medijskem središču STO.


VIR: STO