Burek Olimpija in Agencija 101 sta v času kolesarske dirke Tour de France zasnovala gurmansko-navijaško akcijo »Zmaži Danca«.

Burek Olimpija in Agencija 101 sta v času kolesarske dirke Tour de France zasnovala gurmansko-navijaško akcijo »Zmaži Danca«.

Medtem ko je kolesarska Slovenija spremljala napet boj med slovenskim in danskim asom, so v Bureku Olimpija navijaško strast zavili v nov priložnostni burek s sirom Danish White.

»Že nekaj let Slovenci uživamo v vrhunskih predstavah in dosežkih slovenskih kolesarjev. Na letošnjem tritedenskem kolesarskem spektaklu v Franciji pa je energija slovenskih navijačev dosegala nove ravni. Napet boj za sekunde se je bil med slovenskim in danskim šampionom in kolesarski svet se je iz etape v etapo spraševal, kdo bo koga zmazal,« pravijo v Bureku Olimpija, kjer so razčistili dilemo in svojim gostom ponudili priložnostni burek z imenom Danec. Slastni osnovi so namreč dodali sir Danish White, kar so goreči navijači takoj razumeli kot priložnost, da simbolično izrazijo svojo navijaško pripadnost Slovencu iz Komende. Seveda tako, da pridejo zmazat Danca.

Poteza se je po njihovih besedah izkazala za odličen generator organskega dosega na družbenih omrežjih in v desetih dneh dosegla 20.000 uporabnikov, ki so prišli »zmazat« več kot 1000 Dancev. »Burek Olimpija je tako še enkrat pokazal, da dobro prepoznava aktualno razpoloženje v družbi in zna ta potencial zaviti v privlačen paket. Pardon, burek. Pa, seveda, še to. Del sredstev od prodanih burekov smo namenili za potrebe mladih kolesarjev v ljubljanskem kolesarskem klubu,« so še povedali v Agenciji 101.

VIR: MM Marketing Magazin

/