Spar Slovenija predstavlja interaktivno svetlobno vitrino, ki s pomočjo UI-tehnologije razkrije glasbeni okus posameznika.

Spar Slovenija predstavlja interaktivno svetlobno vitrino, ki s pomočjo UI-tehnologije razkrije glasbeni okus posameznika.

Svetlobna vitrina v nakupovalnem središču Citypark glasbeni okus določi glede na modni slog mimoidočih. Vitrina deluje s pomočjo vgrajene napredne umetne inteligence, ki je bila predhodno izurjena za zaznavanje slogov oblačenja. Njen algoritem strojnega učenja analizira zaznano sliko osebe, nato pa določi njen slog in ji pokaže rezultat v obliki avatarja, ilustriranega s pomočjo programa umetne inteligence Midjourney. Svetlobna vitrina nato preko zvočnika predvaja glasbo, ki ustreza slogu osebe, stoječe pred njo. Za celoten postopek določitve in predvajanja glasbe potrebuje približno 10 sekund, interakcija pa je varna, saj sistem ne shranjuje fotografij uporabnikov.

/

SVEŽ NAČIN INTERAKTIVNEGA POVEZOVANJA BLAGOVNE ZNAMKE S KUPCI

Poleg tega, da lahko prisluhnejo svoji glasbi, mimoidoči ob tem tudi izvejo, kateri zvočnik oziroma slušalke nizozemske znamke Fresh’n Rebel, ki je na voljo ekskluzivno v trgovinah Spar in Interspar, jim priporoča umetna inteligenca. »Kot sodoben trgovec se poslužujemo novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nikdar videne sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je znamka Fresh’n Rebel prava osvežitev, tako za osebni slog kot tudi za izkušnjo glasbe,« je povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga Spar Slovenija.

VIR: MM Marketing Magazin