Spar Slovenija je v teh dneh na različnih kanalih začel vrteti serijo oglasov, ki so bili v celoti ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence.

Spar Slovenija je v teh dneh na različnih kanalih začel vrteti serijo oglasov, ki so bili v celoti ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence.


Dirigentsko palico sodobni tehnologiji so pri ustvarjanju oglasov vihteli pri produkcijski hiši  Bright, pri scenariju pa je poleg Sparove ekipe sodelovala tudi Agencija 101.

V Sparu izpostavljajo, da je celoten oglas narejen s pomočjo umetne inteligence, tudi kader v Spar trgovini, kjer so umetni inteligenci pomagali z nekaj fotografijami same trgovine. Oglas je nastal s pomočjo tehnoloških platform Runway 3 in Dream Machine, v sklopu katerih se razvijajo napredna orodja za produkcijo generativnih video vsebin, ustvarjalci pa so za končni izdelek uporabili tudi orodja Mid Journey, Krea in Magnific. V Sparu poudarjajo, da so se projekta lotili takoj, ko je bilo jasno, da bodo začele na trg prihajati rešitve, ki bodo omogočale kakovostno »tekst v video« produkcijo.

Zamisli in osnutke scenarijev so imeli tako pripravljene že nekaj časa, ko pa je bilo mogoče projekt tudi izvesti, so hitro stopili v akcijo. Serija videov je zastavljena kot kampanja osredotočena na uporabniško izkušnjo, kjer s pomočjo fantazijskih kreativ umetna inteligenca asociira doživetja nakupovanja v Sparu.
UMETNA INTELIGENCA BO VEDNO BOLJ VPLIVALA NA VIDEO PRODUKCIJO

Vodja digitalnih marketinških storitev Spar Slovenija, Aleš Popič, je ob izidu serij oglasov povedal: »Zavezanost k inovativnosti in iskanju sodobnih rešitev na različnih področjih je del Sparove kulture, v zadnjem času pa dokazujemo, da se da hitro in učinkovito implementirati tudi nove rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci. Nad tehnologijo in kvaliteto rezultatov smo bili že tekom testiranja navdušeni in vsekakor bomo tovrstne rešitve uporabljali tudi v prihodnje, saj smo prepričani, da lahko na tak način povečamo učinkovitost naše produkcije tudi v stroškovnem smislu ter dosežemo nov kreativni nivo produkcije video vsebin.« 

Matej Marinko
, izvršni direktor produkcijske hiše Bright, pa je za MM povedal, da verjamejo, da bo umetna inteligenca vedno bolj vplivala na video produkcijo, zato so znanja in priložnosti, ki so na voljo, hitro pričeli vključevati v svoj produkcijski portfelj. »Oglas, ki smo ga pripravili s Sparom, je res v celoti ustvarjen po principu ‘tekst v video’, torej brez kamer. Napredek UI-tehnologije prinaša številne nove možnosti, ki nas navdušujejo. Prednosti je veliko, a delo z umetno inteligenco zahteva tudi iznajdljivost in poglobljeno znanje video produkcije – od razumevanja rabe svetlobe in premikanja kamere do kompozicije. Seveda pa je za ohranjanje doslednosti likov in vizualne konsistence skozi celoten video pomembno dobro razumevanje UI-orodij,« pravi. Pri ustvarjanju videov in fotografij z UI po njegovih besedah namreč ni dovolj le vnesti nekaj besed. Potrebna je tudi pravilna obdelava UI-gradiv za dosego kakovostnega končnega izdelka.
/
/
/
/
/

VIR - MM Marketing magazin