Prestižna kolesarska dirka, ki preko televizijske mreže doseže več sto milijonov gledalcev, je v letošnji 19. etapi danes (27. maja) štartala v Marano Lagunare in šla mimo Kobarida in Doline Soče.
Prav tako je v Kobaridu štartna točka 16. etape Giro-E, prve večje ekološko trajnostne mednarodne kolesarske dirke, posvečene kolesom na električni pogon. STO ob gostovanju dirke v Sloveniji v sodelovanju z destinacijsko organizacijo Doline Soče izvaja vrsto promocijskih aktivnosti za krepitev prepoznavnosti znamke I feel Slovenia in Slovenije kot destinacije za aktivna, še posebej pa kolesarska doživetja.
V Kobaridu se je pravkar pričela 19. etapa kolesarske dirke Giro d'Italia 2022, ki letos poteka med 7. in 29. majem. Del etape vodi na zahtevni vzpon na Kolovrat pred prihodom v Santuario di Castelmonste.
Veliki mednarodni športni dogodki kot je kolesarska dirka Giro d'Italia, so odlična priložnost za promocijo Slovenije kot destinacije za aktivna doživetja v neokrnjeni naravi in ciljno nagovarjanje ljubiteljev aktivnega oddiha.
STO ob najpomembnejšem italijanskem in mednarodnem kolesarskem dogodku, Giro d'Italia, izvaja intenzivne komunikacijske in promocijske aktivnosti za izpostavitev Slovenije kot destinacije za aktiven oddih s poudarkom na kolesarskih doživetjih.
STO poseben poudarek ob letošnji dirki posveča športnemu dogodku Giro-E, kjer izpostavlja znamko I feel Slovenia.
Na štartni točki v Kobaridu je v.d. direktorice STO Ilona Stermecki pozdravila kolesarje udeležence Gira-E, trenutnega zmagovalca zelenega dresa »I feel Slovenia« ter slovensko ekipo kolesarjev v organizaciji Doline Soče. Ob tem je izpostavila: »Slovenska turistična organizacija je z veseljem pristopila k sodelovanju tudi pri letošnji prestižni kolesarski dirki Giro d'Italia, ki jo preko televizijskega prenosa spremlja blizu 800 milijonov kolesarskih navdušencev. Dirka se uvršča v sam vrh največjih in med najbolj priljubljenih kolesarskih dirk in tako predstavlja odlično priložnost za izpostavitev znamke I feel Slovenia in Slovenije kot destinacije za odlična doživetja v neokrnjeni naravi. Slovenska turistična organizacija v okviru dirke Giro-E, posvečene ozaveščanju o pomenu trajnostne mobilnosti, s podelitvijo zelenih kolesarskih dresov I feel Slovenia izpostavlja osrednjo, to je trajnostno zavezo slovenskega turizma. Pozornost na Slovenijo ob letošnjem Giro d'Italija krepimo tudi s komunikacijskimi aktivnostmi, ki izpostavljajo Slovenijo kot deželo vrhunskih kolesarskih asov, še posebej Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, ambasadorjev slovenskega turizma. Hvala za odlično sodelovanje Turističnemu združenju Doline Soča, ki je ob letošnji dirki pripravilo izredno pester in privlačen program dogajanja.«
Več informacij je na voljo v medijskem središču.
PR: STO
V Kobaridu se je pravkar pričela 19. etapa kolesarske dirke Giro d'Italia 2022, ki letos poteka med 7. in 29. majem. Del etape vodi na zahtevni vzpon na Kolovrat pred prihodom v Santuario di Castelmonste.
Veliki mednarodni športni dogodki kot je kolesarska dirka Giro d'Italia, so odlična priložnost za promocijo Slovenije kot destinacije za aktivna doživetja v neokrnjeni naravi in ciljno nagovarjanje ljubiteljev aktivnega oddiha.
STO ob najpomembnejšem italijanskem in mednarodnem kolesarskem dogodku, Giro d'Italia, izvaja intenzivne komunikacijske in promocijske aktivnosti za izpostavitev Slovenije kot destinacije za aktiven oddih s poudarkom na kolesarskih doživetjih.
STO poseben poudarek ob letošnji dirki posveča športnemu dogodku Giro-E, kjer izpostavlja znamko I feel Slovenia.
Na štartni točki v Kobaridu je v.d. direktorice STO Ilona Stermecki pozdravila kolesarje udeležence Gira-E, trenutnega zmagovalca zelenega dresa »I feel Slovenia« ter slovensko ekipo kolesarjev v organizaciji Doline Soče. Ob tem je izpostavila: »Slovenska turistična organizacija je z veseljem pristopila k sodelovanju tudi pri letošnji prestižni kolesarski dirki Giro d'Italia, ki jo preko televizijskega prenosa spremlja blizu 800 milijonov kolesarskih navdušencev. Dirka se uvršča v sam vrh največjih in med najbolj priljubljenih kolesarskih dirk in tako predstavlja odlično priložnost za izpostavitev znamke I feel Slovenia in Slovenije kot destinacije za odlična doživetja v neokrnjeni naravi. Slovenska turistična organizacija v okviru dirke Giro-E, posvečene ozaveščanju o pomenu trajnostne mobilnosti, s podelitvijo zelenih kolesarskih dresov I feel Slovenia izpostavlja osrednjo, to je trajnostno zavezo slovenskega turizma. Pozornost na Slovenijo ob letošnjem Giro d'Italija krepimo tudi s komunikacijskimi aktivnostmi, ki izpostavljajo Slovenijo kot deželo vrhunskih kolesarskih asov, še posebej Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, ambasadorjev slovenskega turizma. Hvala za odlično sodelovanje Turističnemu združenju Doline Soča, ki je ob letošnji dirki pripravilo izredno pester in privlačen program dogajanja.«
Več informacij je na voljo v medijskem središču.
PR: STO