Za nami je največji regijski komunikacijski festival Weekend Media Festival (WMF), ki vsako leto v Rovinj pritegne številne strokovnjake in obiskovalce s področja komunikacije, medijev, gospodarstva, glasbe in IT-ja z različnih koncev regije.

Med priznanimi strokovnjaki, ki so na festivalu delili svoje znanje, kot sta na primer največji strokovnjak za mednarodno varnost, izraelski novinar in publicist Yossi Melmana ali pa najmlajša TED govornica in prva arabska oblikovalka, ki je govorila na sedežu Unesca v Parizu, Ghada Wali, so bili tudi Slovenci – strokovnjaki za platformo TikTok.
 
Slovenci – regijski strokovnjaki za platformo TikTok
Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor agencije bold.group, je na festivalu na temo TikTok-a nastopil dvakrat – imel je namreč predavanje in delavnico. Agencija bold.group, ki je med drugim specializirana za nastop tržnih znamk na TikToku in implementacijo TikToka v celostne marketinške strategije, je letos prevzela tudi vodenje uradnega TikTok profila Weekend Media Festivala.
 
Ni čudno, da je TikTok platforma, s katero se spogleduje ali pa že kar aktivno uporablja vse več podjetij, ki želijo svojo blagovno znamko dvigniti še višje. TikTok ima namreč že več kot milijardo aktivnih uporabnikov. Aljaž Peklaj je skupaj z Domnom Rozmanom z DD Studios na petkovem predavanju razbil mit, da je na TikToku le najmlajša generacija, predstavila pa sta tudi najnovejše trende in dobre prakse iz regije in tujine. Pridružil se jima je še Matej Rimanič s svojim zmagovalnim TikTok filmčkom v sklopu kanskega filmskega festivala.
 
Kot je povedal Aljaž Peklaj, TikTok ni še eno družbeno omrežje, ki ga uporabljajo samo najstniki, ki nimajo nič bolj pametnega za delati, ampak je zanje postal alternativa Googlu. Generacija Z namreč TikTok že uporablja kot svoj priljubljen iskalnik, na njem pa preživijo trikrat več časa kot na Netflixu.
 
Kako teorijo spraviti v prakso in odpreti TikTok profil konkretne blagovne znamke?
Za uspeh pa je potrebno teorijo spraviti še v prakso. Zato je bila sobotna delavnica namenjena vsem, ki o TikToku še razmišljajo in ne vedo, kako se ga lotiti. Glede na to, da je bila dvorana oba dneva nabito polna in so obiskovalci kar požirali vse povedano, je bilo teh na festivalu veliko. Aljaž Peklaj jih je na delavnici peljal skozi vse korake načrtovanja prisotnosti tržne znamke na TikToku ter razložil, kako se TikTok-a lotevajo v agenciji. Na konkretnem primeru Croatia Full of life so s kolegi pokazali, kako se profil vzpostavi, in podali veliko konkretnih napotkov, kako ga najuspešneje zagnati in upravljati.
 
V agenciji bold.group so pripravili tudi TikTok vodič, kjer so na enem mestu zbrani napotki in navodila, kako uspešno zagnati in upravljati TikTok za blagovne znamke, ki bo nedvomno v pomoč vsem, ki se tega lotevajo.
 
Priložnost vidijo v širši regiji
Slovenska agencija bold.group bo svoje znanje o TikTok-u v prihodnje delili tudi na hrvaškem trgu in širše, kjer so odprti za povezovanje z agencijami in blagovnimi znamkami. TikTok je zagotovo priložnost za številne blagovne znamke v širši regiji, ki želijo okrepiti svojo prisotnost na trgu in si dvigniti ugled.
 
PR: IPPR