Kar štirje slovenski projekti so prejeli nagrade na festivalu, ki je bil prejšnji teden v ukrajinski prestolnici.

Kar štirje slovenski projekti so prejeli nagrade na festivalu, ki je bil prejšnji teden v ukrajinski prestolnici.

javljeno:
sreda, 5. Junij, 2024
Kaja Kovič Novinarka Marketing magazina

Kijevski mednarodni oglaševalski festival (KIAF) predstavlja del projekta »Ukrainian Creative Stories«, katerega organizator je Ukrajinska oglaševalska koalicija (VRK). Letošnja izvedba je potekala pod sloganom »Reakcije ustvarjajo čustva, čustva ustvarjajo zgodbe«, prijavljena dela pa sta med drugimi žiranti ocenjevala tudi Miha Bevc, kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji, in Jure Tovrljan, izvršni kreativni direktor v Pristopu.

Med prijavljenimi slovenskimi projekti se je v ožji izbor uvrstilo kar sedem slovenskih projektov, štirje med njimi pa so tudi prejeli nagrade.

SHARE PLANICA, SLOVENSKI ZMAGOVALEC KIAF-A

Najvišjo nagrado med slovenskimi prijavitelji, in sicer srebrno, je prejel projekt »Share Planica 2024«, ki jo je za družbo Mastercard pripravila agencija McCann Ljubljana.

Dve bronasti nagradi sta prejela Energotuš in agencija SHIFT za projekt »Krashko«, še eno bronasto nagrado pa so namenili družbi A1 Slovenija in prav tako agenciji SHIFT za projekt »A1 Vajb Playbook«.

Projekt, ki je bil v Kijevu še opažen in uvrščen med finaliste, a ni prejel nagrade, je platforma »Gastarbaiter«, ki jo je za Delavsko svetovalnico ustvarila Agencija 101.


VIR: MM