Oglaševalska akcija #ZameOsebno nagovarja generacije, ki želijo bolje skrbeti tako za svoje počutje kot tudi za svet, ki nas obdaja.

Oglaševalska akcija #ZameOsebno nagovarja generacije, ki želijo bolje skrbeti tako za svoje počutje kot tudi za svet, ki nas obdaja.


Avtor:
MSL Ljubljana, član Publicis Groupe Slovenia

Naročnik:
GSK
Kratek opis akcije: Z novo zobno pasto Sensodyne Nourish, ki jo odlikujejo naravne sestavine in embalaža, ki jo je v celoti mogoče reciklirati, se je GSK želel oddaljiti od tradicionalnega nagovarjanja občutljivosti zob in se usmeriti k mlajšim potrošnikom s sporočilom o trajnostni in preventivni skrbi za zobe.

Ščetkanje z zobno pasto Nourish ni le dolgočasno vsakodnevno opravilo, temveč je čas zase, je ritual in je osebno stališče. Tako je nastala kampanja #ZameOsebno, v kateri so skrbno izbrani vplivneži Ula Furlan, Klara Leben, Andrei Lenart, Nino Miklavec in Vita Starman jasno izrazili, katera vrednota jih povezuje z Nourishem, kakšen je njihov ritual umivanja zob in kakšna je njihova izkušnja z novo zobno pasto Sensodyne Nourish. Svojim sledilcem so tako ponudili vpogled v enega od najpomembnejših ritualov osebne nege.


Kampanja je potekala na profilih vplivnežev na Instagramu in TikToku, preko katerih je njeno sporočilo doseglo 2.649.318 oseb in privedlo do 130-odstotnega povečanja organske vključenosti na profilih vplivnežev.

Elementi akcije:
sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika:
Krisztina Méhler, Mojca Šušteršič Ambrož in Lara Jasenc

Direktorica naročnika v agenciji:
Sandra Baran

Vodji projekta:
Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor:
Aleš Kočevar (Saatchi&Saatchi Ljubljana)

Ustvarjalec vsebin:
Klemen Bobnar

Umetniška direktorica:
Jasna Bliznakovska

Medijska strategija in zakup:
Starcom (član Publicis Groupe)

Trajanje akcije:
zima 2022/23

VIR: MM