Nova oglaševalska akcija za Galaxy S24, ki jo je ustvarila agencija Cheil Dubai, prikazuje, da uporabniki za valentinovo odstranijo bivšega partnerja s svojih fotografij. In s tem tudi počasi iz svojega življenja.

Nova oglaševalska akcija za Galaxy S24, ki jo je ustvarila agencija Cheil Dubai, prikazuje, da uporabniki za valentinovo odstranijo bivšega partnerja s svojih fotografij. In s tem tudi počasi iz svojega življenja.

Zaljubljeni so praznik ljubezni preživeli v prijetni družbi partnerja z veliko izkazovanja nežnosti in ob tem morda celo prejeli kakšno darilo. Samski pa 14. februar pogosto vidijo kot precej neprijeten dan, mnogi od njih se na valentinovo spominjajo svojih nekdanjih partnerjev. Samsung se je letos ob tej priložnosti poistovetil s tistimi, ki obžalujejo razhode z nekdanjimi partnerji.

»Nekoga ni enostavno preboleti, še posebej, ko gigabajti spominov na telefonih uporabnike vedno znova spominjajo nanje. Kljub temu, da je čas, da pozabijo na osebo, razhod ne pomeni, da mora oseba izbrisati tudi svoje epske trenutke,« zapišejo v opisu akcije »The Breakup Edit«.

Najnovejšo serijo Galaxy S24 poganja umetna inteligenca, ki v času valentinovega uporabnikom pomaga lažje pozabiti na zlomljeno srce. »S funkcijo Generative AI Edit lahko preprosto izbrišejo dotično osebo s fotografij in iz svojega življenja. Čeprav to ne bo ozdravilo zlomljenega srca, lahko popravi vsaj fotografije,« nadaljujejo.

Praznino na fotografiji umetna inteligenca nadomesti z ozadjem ali pa jo nadomesti z nečim bolj prijetnim – ljubljenčkom, prijateljem, slavno osebo ...

James Tan, kreativni direktor v agenciji Cheil Dubai, je ob tem dejal: »S preusmeritvijo pozornosti smo želeli poudariti prednosti Galaxyjeve funkcije Generative AI Edit. To smo v času valentinovega prilagodili z ustrezno zgodbo o razhodu in uporabnikom sporočili, da če se njihova ljubezen ni obnesla, smo tukaj, da jim pomagamo.«

VIR: MM