24. aprila 2023 bomo praznovali slovenski dan brez zavržene hrane, TAM-TAM Inštitut in Lidl Slovenija pa sta že zdaj razpisala natečaj za najboljše družbeno odgovorne plakate za manj zavržene hrane.

24. aprila 2023 bomo praznovali slovenski dan brez zavržene hrane, TAM-TAM Inštitut in Lidl Slovenija pa sta že zdaj razpisala natečaj za najboljše družbeno odgovorne plakate za manj zavržene hrane.

Namen natečaja je ozaveščanje o problematiki prevelikih količin zavržene hrane in spodbujanje k spremembam v ravnanju s hrano, k spoštovanju hrane in varovanju okolja. »Zavržena hrana je danes eden od večjih globalnih izzivov, ki se ga mnogi ne zavedajo, a nosi visoko finančno, etično in okoljsko ceno. Na svetovni ravni se približno tretjina vse hrane, ki se proizvede za ljudi, zavrže, skupno število zavrženih živil na svetu pa je doseglo že 2,3 milijarde ton. Ogromno hrane v razvitih državah zaradi različnih razlogov roma v smeti, še posebej v domačih gospodinjstvih, zato je čas, da temu poskušamo narediti konec. Zavržena hrana prispeva tudi k povečevanju toplogrednih izpustov, saj z razgradnjo organskih odpadkov nastaja toplogredni plin metan, ki v primerjavi z ogljikovim dioksidom še intenzivneje vpliva na globalno segrevanje,« pravijo organizatorji natečaja.

K sodelovanju vabijo vse grafične ustvarjalce, tako posameznike, samostojne oblikovalce, študente in dijake kot tudi agencije oz. pravne osebe, ki želijo soustvarjati skupni življenjski prostor. O zmagovalcih bo presojala 5-članska komisija, v kateri so Sara Mekinc, vodja vsebinskega oddelka v Bold.Group, ki bo tudi predsednica komisije, Ljubo Bratina, umetniški direktor v agenciji Luna \TBWA, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, Petja Selan, ustanoviteljica in umetniška direktorica v Artpump, in Aljaž Vesel iz oblikovalskega studia AA. Rezultati tekmovanja bodo objavljeni do 3. aprila 2023.

VIR: MM