Med prejemniki velikih nagrad Eurobest je bila tudi blagovna znamka Renault, ki je za oglaševalsko akcijo »Renault – Plug Inn« prejela kar tri velika priznanja.

Med prejemniki velikih nagrad Eurobest je bila tudi blagovna znamka Renault, ki je za oglaševalsko akcijo »Renault – Plug Inn« prejela kar tri velika priznanja.

Akcijo so zasnovali v sodelovanju s pariško agencijo Publicis Conseil, nagrajena pa je bila v kategorijah kreativna poslovna transformacija, kreativna trgovina in kreativna strategija.

Z njo so želeli opozoriti na svojo novo platformo Plug Inn, ki bo omogočila do 475.000 dodatnih električnih polnilnih mest, zahvaljujoč lokalnim skupnostim. Izhajali so iz dejstva, da se po francoskih ulicah vozi več kot milijon električnih vozil, ki jim je na voljo 80.000 javnih polnilnic. Zasnovali so aplikacijo Plug Inn, v katero so povezali gospodinjstva, kjer lahko za manjši znesek vsak napolni svoj avtomobil. Ko se odpravljate na daljšo pot ali na izlet, je skrb, kje boste napolnili svoj avto, tako odveč. To lahko vnaprej preverite na aplikaciji, vnaprej poravnate račun, na kraju samem pa le napolnite baterijo in nadaljujete svojo pot.

»Kot vodilni na področju električnih vozil v Franciji in Evropi zadnjih 10 let je Renault pionir pri ozaveščanju o izzivih trajnostne mobilnosti. Leta 2020 smo že ustvarili prvo 100-odstotno električno vas v Franciji. S tem, ko smo 100-odstotno električne avtomobile Renault Zoé E-Tech dali na voljo vsakemu gospodinjstvu v občini Appy, smo dokazali, da če je mogoče preiti na električna vozila v eni od najbolj izoliranih skupnosti v Franciji, potem je takšen preklop možen povsod,« pravijo in poudarjajo, da se s Plug Innom začenja novo poglavje v mobilnosti v skladu z njihovo dolgoročno vizijo.

VIR: MM