Nova raziskava tehnološkega velikana HONOR razkriva, da tri četrtine Evropejcev naredi več posnetkov, preden jim uspe popoln portretni posnetek. Ženske so na vrhu po neuspelih fotografijah, saj imajo v povprečju na mobilnem telefonu za več kot sto zapravljenih posnetkov kakor moški.

Nova raziskava tehnološkega velikana HONOR razkriva, da tri četrtine Evropejcev naredi več posnetkov, preden jim uspe popoln portretni posnetek. Ženske so na vrhu po neuspelih fotografijah, saj imajo v povprečju na mobilnem telefonu za več kot sto zapravljenih posnetkov kakor moški.

[Ljubljana, 31. maj 2024]  Z željo po popolni portretni fotografiji so evropski mobilni telefoni polni neuporabljenih in nezaželenih posnetkov. 75 odstotkov Evropejcev pogosto naredi več posnetkov, preden se odločijo za samo fotografijo, kar pomeni, da imajo Evropejci na svojih telefonih v povprečju shranjenih kar 268 neuspešnih fotografij, 12 odstotkov pa več kot 400.

Raziskavo je naročil vodilni svetovni ponudnik pametnih naprav HONOR, in sicer pred predstavitvijo svoje najnovejše serije naprav, ki bo prihodnji mesec, in katere cilj je postaviti nove standarde na področju portretne fotografije s pametnimi telefoni. 

Ženske imajo v svojem telefonu več kot sto neuspešnih fotografij in v povprečju 330 neuporabnih slik, medtem ko jih imajo moški običajno 224. Tudi starost igra pomembno vlogo, saj ima generacija Z na svojih pametnih telefonih največ neuspelih fotografij – kar 360, medtem ko imajo tisti v starosti od 35 do 45 let v povprečju 200 neuporabljenih fotografij. 

Fotografske bolečine

Rezultati so pokazali, da je skoraj tretjina Evropejcev, starih od 18 do 45 let, v zadregi, če nekdo predolgo čaka, da jih dobro fotografira, vsak peti (20 odstotkov) pa je razočaran, če fotografsko znanje njegovega prijatelja ali sorodnika ni na visoki ravni. 

Fotografske sposobnosti so nekaj, kar ljudje iščejo pri potencialnih partnerjih. Skoraj tretjina (30 odstotkov) jih je izjavila, da se počutijo bolj posebne, če jih nekdo želi fotografirati, 13 odstotkov pa jih je priznalo, da bodo bolj verjetno hodili z nekom, ki je dober v fotografiranju. 

Za manjšino je to celo razlog za prekinitev dogovora: 6 odstotkov vprašanih je celo prenehalo govoriti z nekom zaradi fotografiranja, 5 odstotkov pa jih je končalo razmerje, ker jim ni bila všeč fotografija, ki so jo posneli. 14 odstotkov se jih je z nekom sprlo zaradi fotografije, ki jim ni bila všeč. 


Popoln portret


Skoraj polovica anketiranih (46 odstotkov) čuti velik pritisk, da morajo narediti dober posnetek, ko jih prosijo, naj za nekoga naredijo fotografijo, več kot tretjina vprašanih (36 odstotkov) pa priznava, da ne vedo, kako narediti dobro portretno fotografijo.


Kljub pritisku, da bi na fotografijah prikazali popolnost, jih 59 odstotkov meni, da se ob dobrih portretnih fotografijah dobro počutijo. Tretjina (34 odstotkov) anketirancev pa pravi, da lahko dobra portretna fotografija razkrije več o nekom, medtem ko je 49 odstotkom všeč, če fotografija ujame njihovo osebnost. 


Iz podjetja HONOR sporočajo:


 »V tem trenutku je bilo na fotografijah videti, da je fotografija zelo zanimiva. Rezultati naše raziskave kažejo na vse večjo željo ljudi, da bi lahko vsakič posneli popoln portret. V podjetju HONOR se zavedamo, da morajo pametni telefoni to zagotoviti, zato smo veseli, da bomo naslednji mesec predstavili serijo HONOR 200. Serija HONOR 200 bo s svojo napredno tehnologijo umetne inteligence in portretnim mehanizmom vsakomur omogočila, da z lahkoto in natančnostjo ustvari portretne slike profesionalne kakovosti


Napredek v zmogljivostih fotografiranja s pametnimi telefoni ponuja pametne rešitve za pridobitev portreta, ki resnično predstavlja fotografirano osebo. Serija naprav HONOR 200, ki bo na evropskem trgu** v prodaji od 12. junija, postavlja nove standarde za portretiranje, zato obiščite https://www.honor.com/si/ in izvedite več.

#

* Raziskavo je v imenu podjetja HONOR maja 2024 izvedlo podjetje Censuswide. Več kot 10 tisoč potrošnikov, starih od 18 do 45 let, je bilo anketiranih na petih trgih: V Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, Španiji in Italiji. (2 tisoč anketirancev na trg).


** Začetek prodaje na slovenskem trgu bo malo kasneje.


** https://www.dictionary.com/e/slang/the-ick/ 


Družbena omrežja HONOR Slovenija

Globalna družbena omrežja HONOR


O podjetju HONOR 
HONOR je vodilni svetovni ponudnik pametnih naprav. Njegov namen je postati globlna ikonična tehnološka blagovna znamka ter s svojimi zmogljivimi izdelki in storitvami ustvariti nov inteligentni svet za vsakogar. Z neomajno osredotočenostjo na raziskave in razvoj si prizadeva za razvoj tehnologije, ki ljudem po vsem svetu omogoča, da gredo dlje ter daje svobodo, da dosežejo in naredijo več. HONOR ponuja vrsto visokokakovostnih pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, prenosnih računalnikov in nosljivih naprav, ki ustrezajo vsakemu proračunu ter s svojo ponudbo inovativnih, vrhunskih in zanesljivih izdelkov ljudem omogoča, da postanejo boljša različica samih sebe.

VIR: Honor