A veš un filing, ko zjutraj vstaneš, se odpraviš v kopalnico, opraviš jutranje obveznosti, se skobacaš za mizo, narežeš salamo, pogreješ kruh. Potem zopet tedenska rutina v službi (ali šoli), kjer so misli usmerjenje k načrtovanju vikenda. In če načrtujete preživljanje prostega časa z boljšo polovico, družino, ali pa prijatelji … potem ste ravnokar na dobri poti, da spoznate razbijalca … rutine!

A veš un filing, ko zjutraj vstaneš, se odpraviš v kopalnico, opraviš jutranje obveznosti, se skobacaš za mizo, narežeš salamo, pogreješ kruh. Potem zopet tedenska rutina v službi (ali šoli), kjer so misli usmerjenje k načrtovanju vikenda. In če načrtujete preživljanje prostega časa z boljšo polovico, družino, ali pa prijatelji … potem ste ravnokar na dobri poti, da spoznate razbijalca … rutine!

Avtor prispevka: Boštjan Horvat, Caranduser.com

To kar je gorski tekač med nedeljskimi pohodniki na ljubljansko Šmarno goro ali mariborsko Kalvarijo, je Ranger Raptor med terenci. Da so takšna početja z Raptorjem dejansko fizično možna, so Ford Performance inženirji vgradili nemalo naprednih rešitev, ki zajemajo vse od rjovečega agregata in posebnega podvozja do naprednih možnosti razporejanja navora na vsa štiri kolesa. Kaj točno se pod imenom »pogonska tehnika« v Ranger Raptor vozilu pravzaprav nahaja?

Če je prva generacija sodobnega Rangerja na evropska tla v takratni vladavini sajastih pogonov pripeljala navitega turbodizla, so Američani z drugo vendarle z verige sneli tudi oktansko EcoBoost twin-turbo V6 različico s tremi litri delovne prostornine. Če je njena pipica popolnoma odprta zmore dobrih 400 KM in skoraj 600 Nm navora, medtem ko so EU birokrati zaradi dimnikarskih meritev poskočili v strop bruseljskega parlamenta in Ranger Raptorja v naše salone spustili z nekoliko okrnjeno stajo »žvinčeti« – le 292 KM in 491 Nm.

Izvedite več o vozilu Ford Ranger Raptor in preberite celotni članek na portalu Caranduser.com.


VIR: Ford