Eden najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov te jeseni je evropsko prvenstvo v košarki za moške – EuroBasket 2022, ki bo potekalo med 1. in 18. septembrom.
Slovenska košarkarska reprezentanca je leta 2017 na evropskem prvenstvu v Turčiji osvojila naslov evropskih prvakov in s tem dosežkom spisala eno najbolj navdihujočih športnih zgodb v košarkarskem svetu. Letošnje evropsko prvenstvo je zato edinstvena priložnost za promocijo Slovenije kot butične turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave vrhunskih športnikov. Ob tej priložnosti je Slovenska turistična organizacija (STO) v sodelovanju Košarkarsko zvezo Slovenije (KZS) in partnerji slovenskega turističnega gospodarstva pripravila številne aktivnosti za promocijo Slovenije ter znamke I FEEL SLOVENIA.
Eden od najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov te jeseni je evropsko košarkarsko prvenstvo za moške, ki bo med 1. in 18. septembrom v štirih državah - v Nemčiji, Italiji, Gruziji in na Češkem. Slovenska reprezentanca bo skupinski del igrala v Kölnu proti reprezentancam Francije, Madžarske, Litve, Bosne in Hercegovine ter gostiteljice Nemčije, nadaljevanje izločilnih bojev pa bo potekalo v Berlinu.Slovenija je na EuroBasketu 2017 osvojila naslov evropskih prvakov in s tem dosežkom spisala eno najbolj navdihujočih športnih zgodb v košarkarskem svetu. Letošnje evropsko prvenstvo so oči svetovne športne javnosti uprte v slovensko reprezentanco, ki jo sestavljajo ključni junaki slovenske EuroBasket pravljice iz leta 2017. Med njimi je gotovo osrednji zvezdnik Luka Dončić, s katerim je Slovenska turistična organizacija v preteklih letih zgradila dobre vezi in partnerstvo pri promociji Slovenije kot turistične destinacije.Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, je ob tej priložnosti izpostavila: "Slovenski športniki s svojimi nastopi na največjih svetovnih in evropskih tekmovanjih gradijo odlične temelje za promocijo Slovenije. S partnerstvom s Košarkarsko zvezo Slovenije ob prvenstvu EuroBasket 2022 v Nemčiji Slovenska turistična organizacija komunikacijsko nadgrajuje športne dosežke in krepi ugled Slovenije kot zelene turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave športnikov. Ključni del partnerstva s košarkarsko zvezo predstavlja vzajemna komunikacija na digitalnih kanalih, brendiranje navijačev ter poslovni dogodek v Kölnu 5. septembra. Veseli nas, da komunikacijo na digitalnih kanalih ob začetku prvenstva začenjamo s posebnim video povabilom v Slovenijo. Posneli smo ga s člani košarkarske reprezentance in akrobatsko skupino Dunking Devils, ki preko vrhunskih video posnetkov in atraktivnih akrobatskih akcij s košarkarji vabijo v domovino aktualnih evropskih košarkarskih prvakov. S temi aktivnostmi krepimo prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije in znamko I FEEL SLOVENIA, gradimo nova partnerstva in dvigujemo ugled slovenskega turizma na ključnih trgih, med katerimi je nemški že vrsto let med vodilnimi."
Matej Erjavec, predsednik Košarkarske zveze Slovenije, izpostavlja: "Hvaležni smo, da smo v letu 2022 okrepili sodelovanje s Slovensko turistično organizacijo in da bomo skupaj s ponosom predstavljali Slovenijo na prihajajočem košarkarskem evropskem prvenstvu, na katerem ima naša članska izbrana vrsta visoke ambicije. Prav tako pa nas veseli, da bo Košarkarska zveza Slovenije s pomočjo STO nadaljevala svojo ambasadorsko vlogo, ki jo reprezentanti in reprezentantke naše države opravljajo že vrst let. Verjamem, da bomo tudi vnaprej uspešno sodelovali z blagovno znamko I Feel Slovenia."
STO bo 5. septembra, na predvečer tekme med aktualno evropsko prvakinjo Slovenijo in gostiteljico Nemčijo, organizirala poslovno srečanje slovenskega in nemškega turističnega gospodarstva.
EuroBasket 2022 bodo slovensko obarvali tudi izjemni slovenski navijači. V Kölnu bo organizirano slovensko navijaško središče, ki bo v znamenju znamke I feel Slovenia.Več informacij in aktivnosti STO ob EuroBasketu so na voljo v medijskem središču STO .
Vabljeni k ogledu videa "Slovenia, the homeland of European Basketball Champions".
PR: STO
Eden od najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov te jeseni je evropsko košarkarsko prvenstvo za moške, ki bo med 1. in 18. septembrom v štirih državah - v Nemčiji, Italiji, Gruziji in na Češkem. Slovenska reprezentanca bo skupinski del igrala v Kölnu proti reprezentancam Francije, Madžarske, Litve, Bosne in Hercegovine ter gostiteljice Nemčije, nadaljevanje izločilnih bojev pa bo potekalo v Berlinu.Slovenija je na EuroBasketu 2017 osvojila naslov evropskih prvakov in s tem dosežkom spisala eno najbolj navdihujočih športnih zgodb v košarkarskem svetu. Letošnje evropsko prvenstvo so oči svetovne športne javnosti uprte v slovensko reprezentanco, ki jo sestavljajo ključni junaki slovenske EuroBasket pravljice iz leta 2017. Med njimi je gotovo osrednji zvezdnik Luka Dončić, s katerim je Slovenska turistična organizacija v preteklih letih zgradila dobre vezi in partnerstvo pri promociji Slovenije kot turistične destinacije.Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, je ob tej priložnosti izpostavila: "Slovenski športniki s svojimi nastopi na največjih svetovnih in evropskih tekmovanjih gradijo odlične temelje za promocijo Slovenije. S partnerstvom s Košarkarsko zvezo Slovenije ob prvenstvu EuroBasket 2022 v Nemčiji Slovenska turistična organizacija komunikacijsko nadgrajuje športne dosežke in krepi ugled Slovenije kot zelene turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave športnikov. Ključni del partnerstva s košarkarsko zvezo predstavlja vzajemna komunikacija na digitalnih kanalih, brendiranje navijačev ter poslovni dogodek v Kölnu 5. septembra. Veseli nas, da komunikacijo na digitalnih kanalih ob začetku prvenstva začenjamo s posebnim video povabilom v Slovenijo. Posneli smo ga s člani košarkarske reprezentance in akrobatsko skupino Dunking Devils, ki preko vrhunskih video posnetkov in atraktivnih akrobatskih akcij s košarkarji vabijo v domovino aktualnih evropskih košarkarskih prvakov. S temi aktivnostmi krepimo prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije in znamko I FEEL SLOVENIA, gradimo nova partnerstva in dvigujemo ugled slovenskega turizma na ključnih trgih, med katerimi je nemški že vrsto let med vodilnimi."
Matej Erjavec, predsednik Košarkarske zveze Slovenije, izpostavlja: "Hvaležni smo, da smo v letu 2022 okrepili sodelovanje s Slovensko turistično organizacijo in da bomo skupaj s ponosom predstavljali Slovenijo na prihajajočem košarkarskem evropskem prvenstvu, na katerem ima naša članska izbrana vrsta visoke ambicije. Prav tako pa nas veseli, da bo Košarkarska zveza Slovenije s pomočjo STO nadaljevala svojo ambasadorsko vlogo, ki jo reprezentanti in reprezentantke naše države opravljajo že vrst let. Verjamem, da bomo tudi vnaprej uspešno sodelovali z blagovno znamko I Feel Slovenia."
STO bo 5. septembra, na predvečer tekme med aktualno evropsko prvakinjo Slovenijo in gostiteljico Nemčijo, organizirala poslovno srečanje slovenskega in nemškega turističnega gospodarstva.
EuroBasket 2022 bodo slovensko obarvali tudi izjemni slovenski navijači. V Kölnu bo organizirano slovensko navijaško središče, ki bo v znamenju znamke I feel Slovenia.Več informacij in aktivnosti STO ob EuroBasketu so na voljo v medijskem središču STO .
Vabljeni k ogledu videa "Slovenia, the homeland of European Basketball Champions".
PR: STO