Projekt Štartaj Slovenija se z osmo generacijo sodelujočih letos »seli« na podeželje, pri čemer izpostavljajo pridelovalce iz preteklih sezon, ki prispevajo k trajnosti in samooskrbi.

Projekt Štartaj Slovenija se z osmo generacijo sodelujočih letos »seli« na podeželje, pri čemer izpostavljajo pridelovalce iz preteklih sezon, ki prispevajo k trajnosti in samooskrbi.

Kot pravijo v podjetju Spar Slovenija, že vrsto let podpirajo slovensko podeželje in pridelovalce ter s ponosom uvrščajo njihove izdelke na svoje police. Skupaj s partnerjema, medijsko hišo PRO PLUS in komunikacijsko skupino Formitas, so k projektu povabili uspešne pridelovalce, ki bodo s svojimi izdelki še dodatno obogatili ponudbo v trgovinah Interspar. V osmi sezoni so otvoritveni dogodek preselili v trgovino Interspar Aleja Šiška, kjer so lahko kupci preko celotnega dne spoznavali pridelovalce tin njihove izdelke, in sicer na prvi Štartaj Slovenija pop up tržnici.

Obiskal jo je tudi David Kovačič, glavni izvršni direktor Spara Slovenija, ki pravi, da se zavedajo, da brez vitalnega podeželja nimajo vira za pestro ponudbo v trgovinah. »S projektom Štartaj Slovenija si prizadevamo prispevati k njegovemu napredku. Upamo, da bodo idejo povezovanja podjetniške energije s podeželjem kupci pozitivno sprejeli. Pridelovalcem pa želimo, da izkoristijo to priložnost za pridobivanje izkušenj in zvestih strank,« je povedal.

Mojca Randl,
ustanoviteljica in partnerica Skupine Formitas, se strinja, da je podpora podeželju pravilen korak: »Sodobni časi nas spodbujajo k bolj trajnostnem in naravi prijaznem načinu življenja. Veseli me, da smo se s partnerji odločili, da ozavestimo Slovence o podpori slovenskemu podeželju in mladim prevzemnikom kmetij. Verjamem v moč združevanja in skupnega delovanja za boljšo prihodnost Slovenije in slovenskega podeželja.«

Aleš Muhič,
direktor trženja v medijski hiši PRO PLUS, pa dodaja, da želijo spodbuditi gledalce in kupce, da se premaknejo k prepoznavanju pomembnosti slovenskega podeželja ter podprejo slovenske pridelovalce.
Partnerji projekta: David Kovačič, glavni izvršni direktor Spar Slovenija, Mojca Randl, ustanoviteljica in partnerica Skupine Formitas, Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS

V Sparu Slovenija so sicer izbrali 17 izdelkov, med katerimi so 100-odstotno naravni sirni namazi znamke Ekosirarna, Emini medenjaki, izdelani po recepturi, stari več kot 100 let, čičerikin blok Chiko, unikatni prigrizki iz svinjske kože Spoof, prva slovenska ekološka spirulina znamke Eko Janez, naravne slamice iz stebel tritikale ter linija izdelkov iz črne soje Poljka.
Slovenski pridelovalci v projektu Štartaj, Slovenija.

VIR: MM