O njihovih spomladanskih marketinških aktivnostih smo tokrat povprašali v Zavarovalnici Triglav in Petrolu.

O njihovih spomladanskih marketinških aktivnostih smo tokrat povprašali v Zavarovalnici Triglav in Petrolu.

V Zavarovalnici Triglav pravijo, da so oz. bodo v prvem četrtletju letošnjega leta aktivnosti, ki jih predvidevajo, usmerjene v prilagajanje okoliščinam in razmeram na trgu ter predvsem potrebam njihovih strank. Tako so v sklopu aplikacije DRAJV, nagrajeno z nagrado Effie, izpeljali uspešen DRAJV izziv za letno vinjeto 2024, v katerem je sodelovalo več kot 16.000 uporabnikov. »Prepoznavnost omenjene aplikacije in posledično večanje števila varnih voženj bomo v prvem tromesečju gradili tudi za voznike avtodomov in motornih koles. Na področju varne mobilnosti, kjer razvijamo vse več novih aktivnosti, bomo predstavili t. i. DRAJV zemljevid, prvo tovrstno spletno orodje v Sloveniji, ki ponuja povsem nov vpogled v način vožnje voznikov na slovenskih cestah,« pravijo.

V času smučarske sezone bodo predstavljali zavarovanje potovanj v tujino za varno smuko na tujih smučiščih in varna potovanja v tujini. Ker je v zimskem obdobju zelo izpostavljeno tudi zdravje, bodo določen del komunikacije posvečali tudi dodatnim zdravstvenim zavarovanjem.

V OSPREDJU TUDI ZAVAROVANJA ZA MLADE IN DOM

»Ker so za nas pomembna ciljna skupina tudi mladi, s katerimi gradimo odnos do znamke Triglav, smo zanje pripravili posebno ponudbo življenjskih zavarovanj Lajf. Slednji jih ne zavezujejo k dolgoročni vezavi, omogočajo pa jim enostavno sklenitev na spletu in predvsem kritja, ki so pomembna, da se lahko brezskrbno prepustijo svojemu življenjskemu slogu,« še povejo.

Tudi v prihodnjih mesecih bodo njihove številne aktivnosti usmerjene v ozaveščanje strank glede različnih zavarovanj. Med drugim v luči vremenskih ekstremov in naravnih nesreč v ospredje postavljajo pomen zavarovanja doma pred različnimi nevarnostmi, ki ga lahko ogrozijo.

Hkrati se približuje tekmovanje v smučarskih poletih v Planici. Tekmovanja v dolini pod Poncami v Zavarovalnici Triglav podpirajo že več kot pol stoletja, že več kot štiri desetletja pa oglede največjega slovenskega športnega spektakla omogočajo otrokom iz vse Slovenije. V sklopu dolgoletnega partnerstva bodo tudi letos nagovorili najbolj zvest segment navijačev, otroke, in jih povabili k sodelovanju v nagradnem natečaju »Ustvari pokal«. Tokrat bo tečaj v duhu trajnostnega razvoja in solidarnostne pomoči.

VABIJO NA BARJE ...

V Petrolu so v leto 2024 stopili s polnim zagonom in že v prvih dneh novega koledarskega leta predstavili novo kampanjo, povezano z odprtjem njihovih največjih in najsodobnejših prodajnih mest Barje – sever in Barje – jug. »K obisku prodajnega mesta vabijo številne objave, radijski oglasi, pa tudi veliki oglasni plakati, na katerih je del ekipe zaposlenih, ki dejansko skrbijo za zadovoljstvo strank na Barju. Piko na i dodajajo popolna izbira goriv iz družine Q Max ter številne prodajne akcije, degustacije in druga ponudba, ki smo jo ob otvoritvi najsodobnejših Petrol prodajnih mest pripravili za naše stranke. Tudi nabor sveže hrane Fresh, ki jo na naših prodajnih mestih z veseljem pripravljamo za vse lačne na poti,« pravijo.  

... IN NAPOVEDUJEJO NOVOSTI

Za letošnjo pomlad načrtujejo še oglaševalsko akcijo, povezano s prenovljeno mobilno aplikacijo Na poti. »Digitalne in mobilne rešitve strankam nudimo že kar nekaj let, ves čas pa nadgrajujemo in razvijamo nove, ki bodo našim uporabnikom ustvarjale najbolj priročne nakupe ob obisku Petrolovih prodajnih mest ter jim prihranile dragoceni čas. Sočasno pa s tovrstnimi rešitvami prispevamo k izpolnitvi strateškega cilja: 'wow' uporabniška izkušnja, tudi pri uporabi hitrih in enostavnih rešitev, kot so mobilne aplikacije,« povejo in napovejo, da lahko kmalu pričakujete popolnoma prenovljeno mobilno aplikacijo v novi vizualni podobi, z izboljšanimi in nadgrajenimi funkcionalnostmi, ki so plod lastnega UX- in UI-načrtovanja, ter tudi z novo ikono in imenom. »Kakšnim, vam za zdaj še ne moremo izdati. Lahko pa vam zaupamo, da bo ime mednarodno – aplikacijo namreč uporabljajo tudi na Hrvaškem, v prihodnje pa tudi širše, saj vse, kar razvijamo pri nas, prenašamo tudi v regijo. Pri sosedih smo po tržnem deležu drugi največji igralec, pospešeno pa gradimo tudi pozicijo Petrola kot partnerja v energetski tranziciji,« so zadovoljni.

Ob tem se pripravljajo tudi na preostanek leta, ki bo predvsem bogat z velikimi športnimi dogodki. Petrol je namreč eden od večjih podpornikov slovenskega športa in športnikov. Poudarek njihovih aktivnosti bo tudi na energetski tranziciji, razvoju in skrbi za njihove najbolj zveste kupce ter grajenju najboljše destinacije na poti v celotni regiji, kjer so prisotni. 

VIR: MM