Tretje leto zapored National Geographic spodbuja svoje oboževalce, da pokažejo svojo ustvarjalnost in talent v novi izdaji specializiranega fotografskega natečaja.

Tretje leto zapored National Geographic spodbuja svoje oboževalce, da pokažejo svojo ustvarjalnost in talent v novi izdaji specializiranega fotografskega natečaja. Vsi navdušenci nad fotografijo imajo priložnost sodelovati tako, da pošljejo fotografijo v eno od štirih kategorij: »Od zgoraj«, »Živali«, »Ljudje« in »Moč privlačnosti«. Slednjo kategorijo je navdihnil Peugeot. Peugeot verjame, da je svet lahko boljši, ko ga poganja moč privlačnosti. Ta se skriva tako v medsebojnih odnosih kot v stanju duha, ki daleč presega zgolj zunanji videz. Je energija, ki se skriva v vsakem od nas in v vsem, kar nas obkroža. Ujemite nekonvencionalno lepoto, ki presega fizično. Arhitekturna čudesa z edinstvenimi oblikami in teksturami, živahno tržnico ali dinamično moč narave.  Prijave so odprte od začetka junija do 30. julija na naslednji povezavi: photocontestsi.natgeotv.com.

/


Med 1. in 31. avgustom bodo vse prejete in odobrene fotografije objavljene na spletni strani natečaja, kjer bo potekalo glasovanje za nagrado "Občinstvo". Strokovna žirija bo prav tako pregledala in ocenila fotografije ter razglasila zmagovalca in drugouvrščenega v vsaki kategoriji. Eden od štirih zmagovalcev bo izbran za skupnega zmagovalca natečaja.Predstavljamo vam člane letošnje ugledne žirije: Yassen Todorov (»Od zgoraj«) – Yassen Todorov je dobitnik glavne nagrade fotografskega natečaja National Geographic 2018. Njegove slike so med drugim objavili National Geographic, Los Angesles Times, Guardian, razstavljene pa so bile na čikaškem letališču O Hare, Somerset House in v škotskem parlamentu. Aktiven pilot in inštruktor letenja je specializiran za fotografiranje iz zraka, s katerim prikazuje priljubljene in oddaljene dele sveta. G. Todorov je koncertni violinist in profesor glasbe na državni univerzi v San Franciscu. Esther Horvath (»Živali«) – Esther Horvath je sodelavka National Geographica in fotografinja nemšekga Instituta Alfreda Wegenerja za polarne in morske raziskave. Njeno delo je osredotočeno na dokumentiranje podnebnih raziskav in znanstvenih ekspedicij v polarnih regijah. Poleg poudarjanja podnebnih sprememb in vseh znanstvenih prizadevanj v različnih polarnih raziskovalnih opravah, je njeno poslanstvo tudi predstavljanje žensk, ki delujejo na Arktiki, da bi s tem poudarila ključno vlogo, ki jo imajo ženske pri oblikovanju sedanjosti in prihodnosti Arktike. Horvath se aktivo ukvarja z javnim nastopanjem, vizualno znanstveno komunikacijo v obliki knjig in mednarodnih rastav ter izobraževanj. Andrej Korenč (»Ljudje«) – Andrej Korenč na področju fotografije poklicno deluje zadnji dve desetletji, kot fotograf je sodeloval s številnimi slovenskimi mediji in podjetji ter razstavljal doma in v tujini. V njegovem fokusu sta predvsem dokumentarna in popotniška fotografija, že vrsto let je aktiven na področju fotografskih izobraževanj in tehničnih svetovanj, skozi celotno fotografsko pot pa ga spremlja sodelovanje s podjetjem Nikon, s katerim je sprva sodeloval v vlogi promotorja, zadnja leta pa je Nikonov tehnični predstavnik v Sloveniji. Je velik ljubitelj potovanj in narave ter pravi zaljubljenec v gozdove in drevesa. Izr. Prof. Arne Hodalič (»Moč privlačnosti«) – Arne Hodalič je fotoreporter, novinar, potapljač, jamar in foto urednik revije National Geographic Slovenija, predvsem pa zavzet kronist najrazličnejših družbeno kritičnih tematik. Svojo fotografsko pot je začel približno trideset let nazaj, kot fotograf je prepotoval že več kot 80 držav sveta. Bil je član in organizator številnih ekspedicij (Nova Gvineja, Sudan, Kitajska, Oman, jadranje po otočjih jugovzhodne Azije, ...). Sodelovanje s pomembnejšimi slovenskimi, evropskimi in svetovnimi revijami, kjer objavlja svoje reportaže. Je avtor več fotografskih knjig in priročnikov za fotografijo. Danes predava fotografijo in fotoreportažo na treh fakultetah, na Fakulteti za družbene vede, na VIST-u, (Visoki šoli za storitve), kjer predava reportažo na Univerzi UNG v Novi Gorici kjer predava fotografijo na mednarodnem programu. Letošnji udeleženci fotonatečaja se bodo potegovali za impresivne nagrade. Zmagovalec "Nagrade občinstva" in zmagovalci posameznih kategorij bodo prejeli mobilni telefon SAMSUNG GALAXY S24 ULTRA 256GB, PEUGEOT ALLURE NAHRBTNIK, ter objavo zmagovalne fotografije v reviji National Geographic Slovenija. Drugouvrščeni bodo prejeli PEUGEOT TERMOVKO IN MULTIFUNKCIJSKI NOŽEK ter letno naročnino na revijo National Geographic Slovenija. Skupni zmagovalec, izbran s strani žirije, pa bo prejel fotoaparat NIKON Z 6II + objektiv NIKKOR Z 24-70mm f/4 S.  Fotografija je nedvomno povezana z delom National Geographica in s prizadevanjem za raziskovanje ter ponovno odkrivanje sveta okoli nas. Zato so kategorije v fotografskem tekmovanju navdihnjene z vsem, kar nas obkroža: • Od zgoraj • Živali • Ljudje • Moč privlačnosti Vsak udeleženec lahko sodeluje na natečaju z največ štirimi fotografijami – eno fotografijo za vsako kategorijo. Fotografije z dodanimi, urejenimi ali odstranjenimi elementi, ki spreminjajo vsebino/videz fotografije, niso dovoljene. Prav tako ni dovoljeno spajanje fotografij ali izdelava kolažev. Fotografije ne smejo biti ustvarjene ali obdelane s pomočjo umetne inteligence (AI). Fotografije ne smejo biti nagrajene na drugih natečajih, organiziranih v sodelovanju z National Geographicom. Več informacij, skupaj s pogoji in določili fotografskega tekmovanja National Geographic, je na voljo na photocontestsi.natgeotv.com/terms. Rok za sodelovanje je 30. julij 2024. Rezultati fotografskega tekmovanja National Geographic bodo objavljeni na spletni strani fotografskega tekmovanja in na posebnem dogodku jeseni. O partnerjih National Geographica:National Geographic Partners LLC (NGP), skupno podjetje Disneyja in National Geographic Society, se zavzema za zagotavljanje svetovnih vrhunskih znanstvenih, pustolovskih in raziskovalnih vsebin v okviru neprekosljivega portfelja medijskih sredstev. NGP združuje globalne televizijske kanale National Geographica (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Nat Geo Mundo, Nat Geo People) z mediji in potrošniško usmerjenimi sredstvi National Geographica, vključno z revijami National Geographica; studii National Geographica; sorodnimi platformami digitalnih in družbenih medijev; knjigami; zemljevidi; otroškimi mediji; in pomožnimi dejavnostmi, ki vključujejo potovanja, globalna doživetja in dogodke, arhivsko prodajo, licenciranje in e-poslovanje. Širjenje znanja in razumevanja sveta sta bili glavni vodili National Geographica že pred 131 leti, zdaj pa se zavezuje, da bo šel še globlje, premikal meje in se trudil za uporabnike ... Vse to ob tem, da milijone ljudi po vsem svetu, v 172 državah in 43 jezikih, vsak mesec razveseljuje s svojimi vsebinami. NGP 27 odstotkov prihodkov namenja neprofitnemu društvu National Geographic Society za financiranje dela na področju znanosti, raziskovanja, ohranjanja in izobraževanja. Za več informacij obiščite natgeotv.com ali nationalgeographic.com.     

Odnosi z javnostmi:
­­PR KATJA MLAKAR
PR DOMEN MAVRIČ

 
­