PREDAVANJE Prenos veščin: Vladimir Mićković MAO, 6. apr 2022 | 18:00



PREDAVANJE Prenos veščin: Vladimir MićkovićMAO, 6. apr 2022 | 18:00
Pridružite se nam na današnjem Prenosu veščin ob 18. uri v MAO, kjer se bomo pogovarjali z Vladimirjem Mićkovićem, strategom za znamčenje, oblikovalcem, piscem in ilustratorjem. Njegova večkrat nagrajena dela s področja blagovnih znamk kažejo močne vplive komedije, gledališča in umetnosti nasploh. Kot soustanovitelj studia za strateško oblikovanje Ljudje se rad posveča predvsem projektom s pozitivnim vplivom na družbo.

V zadnjem letu vodi blagovno znamko Juicy Marbles, ki jo je soustanovil in ki je prva na svetu komercializirala rastlinski steak. Z lastno tehnologijo jim je v dobrem letu razvoja uspelo ustvariti idealno teksturo mišičnih vlaken ter tako pridobiti tudi štirimilijonsko investicijo, ki jim je omogočila postavitev izdelka na prodajne police.

Z ustvarjalcem se bomo pogovarjali o njegovih poslovnih izkušnjah, kot je vodenje gostilne, in o njegovi vlogi v poslu na področju rastlinske prehrane. Kakšna je vloga kreativca v startup podjetju ali v interdisciplinarnem timu? Kako sploh razvijamo blagovno znamko? Kako prepričati investitorje?

E-DELAVNICA KP: Pozicioniranje kreativne znamkeNA SPLETU, 19. apr 2022 | 14:00
Vabljeni na delavnico v sklopu Kreativnega pospeševalnika, kjer bomo gostili Andreja Peršoljo in govorili o pozicioniranju. Pozicioniranje je kontekst, ki ga damo uporabnikom, da razumejo kdo smo, kaj delamo in kako lahko rešimo njihovo težavo. Brez dobre pozicije na trgu bomo svoje produkte ali storitve težko prodali, če pa že, jih bomo prodali pod ceno. Nasprotno, dobro definirana pozicija na trgu poskrbi, da naš marketing in prodaja stečeta in nas postavita med avtoritete na lastnem področju.

V uvodnem delu bomo govorili o tem, kaj je pozicioniranje in spoznali, kako se lahko s pomočjo dobre pozicije na trgu ločimo od konkurentov ter s tem bistveno izboljšamo lastne marketinške in prodajne aktivnosti.

V drugem delu korake pozicioniranja tudi v praksi izvedemo na lastnih primerih. Cilj delavnice je, da udeleženci dobite vpogled v to, kako lasten produkt oz. storitev na trgu pozicionirati tako, da bo postal ‘top of mind’ rešitev za lastne stranke.

PRIZNANJE Priznanje projektom CzK za odlično slovensko oblikovanje 10. bienala BrumenNarodna galerija, 13. apr 2022
Katalogu razstave Tunnel XXIX: oblikovanje za postapokaliptični svet, ki ga je oblikoval Ivian Kan Mujezinović / Grupa Ee in celostni grafični podobi znaka odličnosti "Made in Slovenia", ki jo je oblikoval Studio Kruh, je mednarodna žirija 10. bienala Brumen podelila priznanje za odlično slovensko oblikovanje. Oba se potegujeta za veliko nagrado Brumen, ki bo podeljena 13. aprila v Narodni galeriji v Ljubljani.

V obeh izdelkih se odražajo prizadevanja Centra za kreativnost ozveščati javnost o dobrem slovenskem oblikovanju, ki v ospredje ob funkcionalnih dovršenostih izdelkov izpostavlja tudi trajnostni vidik oblikovanja. Katalog Tunel XXIX je natisnjen na papir, ki ga Trajna proizvaja iz invazivnih rastlin. Znak odličnosti “ Made in Slovenia pa je serijsko naravo znaka odličnosti nadgradil z individualiziranim znakom za vsak nagrajeni izdelek.
ANKETA Sodeluj! Tvoj glas je resnično slišan!
Poligonova raziskava je postala ključno orodje za načrtovanje post-covidne regeneracije kulturno-ustvarjalnega sektorja. Pomladi 2022 vas že četrtič v obdobju dveh let sprašujejo kako živite, delate in kakšni so vaši obeti za prihodnost..
Anketo najdete tukaj.
OKROGLA MIZA PROJEKTOR #2
Poklici iz ozadja
Vetrinjski dvor, 12. apr. 2022
Najbolj prepoznavna filmska poklica sta zagotovo igralec in režiser Kdo pa so ostali ljudje na setu in za njim? V treh predstavitvenih sklopih si bodo mikrofon podajali dragoceni filmski sodelavci, zastopniki ne-avtorskih, a vendar izredno pomembnih filmskih poklicev.
MOBILNI POP-UP SHOP TRIP #9 / LJFWLjubljana, 13. in 14. apr 2022
Vili van Style se bo na Ljubljanskem tednu mode LJFW predstavil skupaj s svojimi oblikovalci - JKH identity | slovETNO, MONTANGO, David Bacali, in Witches Sisterhood na Velana living na Šmartinski cesti 52 v Ljubljani.
DELAVNICA Oblikovanje prodajnega prostora: Tina RugeljNa spletu, 6. in 7. apr 2022
Delavnica Tine Rugelj, arhitektke, ki je oblikovala unikatno in nagrajevano kolekcijo vrtnega pohištva Concrete Garden in trgovino slovenskega modnega oblikovanja Zoofa. Izobraževanje sestavlja teorija – projektiranje in usklajevanje – in praksa– predstavitve procesa gradnje in izvedbe v praksi.
  BIO27  PRODUKCIJSKA PLATFORMA: Izražanje sodobne arhitekture
Adam Štěch, strokovnjak za arhitekturno zgodovino in soustanovitelj ustvarjalne skupine OKOLO, je mentor skupine Garnitura, ki novemu občinstvu predstavlja arhitekturno zapuščino priznanega slovenskega arhitekta Jožeta Plečnika, pri čemer se opira na arhitektovo izrazito človeško vizijo mesta Ljubljane. Odprti pozivi
ZOOFA POPUP –
Mladi upi
Rok za prijave: 14. apr 2022
Zadruga Zoofa Zoo v koprodukciji s Centrom za kreativnost z odprtim javnim pozivom vabi k sodelovanju vse nove in mlade blagovne modne znamke, ki želijo preizkusiti prodajo svojih kolekcij ali serij v fizični trgovini Zoofa na elitni lokaciji v centru Ljubljane.
Vili Van Style – Poziv za VSE KREATIVCE #2Rok za prijave: 15. apr 2022
Namen javnega poziva je vzpostavitev baze ustvarjalcev iz različnih kreativnih sektorjev, ki se želijo povezati med seboj in sodelovati z Vilijem. V sklopu projekta se nam boste lahko pridužili v video podcastu, kjer boste predstavili svoje delo.
Kraterjeva pomladna akademijaRok za prijavo: 22. apr 2022
Odprti poziv Palača divjine, ki ga kurirata Danica Sretenović in Gaja Mežnarić Osole, je spletni mentorski program oblikovanja za medvrstno prihodnost, v okviru katerega bodo udeleženci oblikovali scenarije za medvrstno občutljive prostorske transformacije zapuščenega gradbišča, v katerem se je skozi desetletja razvil divji ekosistem.

PR: MAO