Od 2. do 5. otkobra je v Parizu potekala vodilna borza za poslovni in prostočasni turizem ter MICE, kjer se je pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavila slovenska turistična ponudba.
Od 2. do 5. otkobra je v Parizu potekala vodilna borza za poslovni in prostočasni turizem ter MICE, kjer se je pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavila slovenska turistična ponudba.
»Na IFTM Top Resa v Parizu se Celje predstavlja kot edina slovenska vodilna destinacija. Za udeležbo smo se odločili zaradi izrazito visokega porasta francoskih turistov v mestu ob Savinji ter dejstvu, da je Francija eden ključnih trgov za Slovenijo. Računamo tudi na nove poslovne stike ter krepitev prepoznavnosti Celja na tujih trgih,« je razloge za prvo udeležbo na turistični borzi v Parizu pojasnila mag. Maja Voglar, direktorica Zavoda Celeia Celje.
Na IFTM Top Resa Pariz se skupaj predstavlja več kot 170 destinacij, obišče pa jo 30.000 poslovnih obiskovalcev. Borza vsako leto omogoča vpogled v najnovejše trende, pridobivanje znanja o perečih temah, izzivih in prihodnosti turistične industrije.
Slovenija kot turistična destinacija je med Francozi vedno bolj prepoznavna, na kar kaže tudi podatek, da je letos za skoraj 29 % več prenočitev s strani Francozev v primerjavi z enakim obdobjem lani. (Vir: Turizem v številkah)
Za skupinska potovanja je Slovenija privlačna zaradi kuture in gastronomije, medtem, ko individualci največ povrašujejo po aktivnih počitnicah.
VIR: STO