Spet smo nazaj, letos v novi preobleki – Projekt ŠTARTAJ SLOVENIJA se seli na PODEŽELJE!
Spet smo nazaj, letos v novi preobleki – Projekt ŠTARTAJ SLOVENIJA se seli na PODEŽELJE! V podjetju Spar Slovenija že vrsto let podpiramo slovensko podeželje in pridelovalce ter s ponosom uvrščamo njihove izdelke na svoje police. Skupaj s partnerjema, medijsko hišo PRO PLUS in komunikacijsko skupino Formitas, smo v projekt povabili uspešne pridelovalce, ki bodo s svojimi izdelki še dodatno obogatili že tako raznoliko ponudbo v trgovinah INTERSPAR.
Do sedaj smo za vstop na trg pripravili že 59 podjetniških ekip, v naših trgovinah pa še vedno lahko najdete kar 45 takšnih, ki so od začetka projekta razvili že več kot 200 izdelkov. Letos se bodo tem izjemnih podjetniškim ekipam pridružili še slovenski pridelovalci iz vseh koncev Slovenije.
V osmi sezoni smo otvoritveni dogodek preselili v trgovino Interspar Aleja Šiška, kjer so lahko kupci preko celotnega dne spoznali naše pridelovalce ter njihove izdelke, na prvi ŠTARTAJ SLOVENIJA POP UP tržnici. Na dogodku so se zbrali vsi letošnji pridelovalci, partnerji projekta in seveda Sparovi kupci.
Prvo ŠTARTAJ SLOVENIJA POP UP tržnico je obiskal tudi glavni izvršni direktor SPAR Slovenija David Kovačič, ki si za letošnjo sezono želi naslednje:
“Zavedamo se, da brez vitalnega podeželja nimamo vira za našo pestro ponudbo v trgovinah. S projektom Štartaj Slovenija si prizadevamo prispevati k njegovemu napredku. Upamo, da bodo idejo povezovanja podjetniške energije s podeželjem kupci pozitivno sprejeli. Pridelovalcem pa želimo, da izkoristijo to priložnost za pridobivanje izkušenj in zvestih strank.”
Ko so pridelovalci izvedeli, da bodo njihovi izdelki vključeni v projekt Štartaj Slovenija, so se s polno predanostjo vrnili na slovensko podeželje. Tam so zavzeto delali na svojih kmetijah, s ciljem, da pripravijo vrhunske izdelke za vse kupce trgovin Interspar po vsej Sloveniji.
Ustanoviteljica in partnerica Skupine Formitas, Mojca Randl, se je tudi udeležila POP UP tržnice in nam zaupala naslednje:
“Osma sezona projekta Štartaj Slovenija je na podeželju, kar smatram za pravilen korak. Sodobni časi nas spodbujajo k bolj trajnostnemu in naravi prijaznemu načinu življenja. Veseli me, da smo se s partnerji odločili, da ozavestimo Slovence o podpori slovenskemu podeželju in mladim prevzemnikom kmetij. Verjamem v moč združevanja in skupnega delovanja za boljšo prihodnost Slovenije in slovenskega podeželja.”
Slovensko podeželje ponuja ogromno, zato smo tudi letos za vas izbrali 17 vrhunskih izdelkov. Odkrite 100-odstotne naravne sirne namaze znamke Ekosirarna, slastne Emine medenjake, izdelane po recepturi, stari več kot 100 let, okusnega čičerikinega bloka Chiko za vse ljubitelje čičerike, unikatnih prigrizkov iz svinjske kože Spoof, prve slovenske ekološke spiruline znamke Eko Janez, Naravne slamice iz stebel tritikale ter linijo izdelkov iz črne soje Poljka.
Direktor trženja medijske hiše PRO PLUS, Aleš Muhič, je o izboru letošnjih pridelovalcev dodal:
“Izbor letošnjih pridelovalcev temelji na preteklih sezonah projekta, kjer smo izpostavili tiste, ki iz slovenskega podeželja prispevajo k trajnosti in samooskrbi. Želimo spodbuditi gledalce in kupce, da se premaknejo k prepoznavanju pomembnosti slovenskega podeželja ter podprejo naše pridelovalce.”
Ponosni smo, da že osmo leto podpiramo svežo podjetniško energijo tudi na podeželju ter dokazujemo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!
V osmi sezoni smo otvoritveni dogodek preselili v trgovino Interspar Aleja Šiška, kjer so lahko kupci preko celotnega dne spoznali naše pridelovalce ter njihove izdelke, na prvi ŠTARTAJ SLOVENIJA POP UP tržnici. Na dogodku so se zbrali vsi letošnji pridelovalci, partnerji projekta in seveda Sparovi kupci.
Prvo ŠTARTAJ SLOVENIJA POP UP tržnico je obiskal tudi glavni izvršni direktor SPAR Slovenija David Kovačič, ki si za letošnjo sezono želi naslednje:
“Zavedamo se, da brez vitalnega podeželja nimamo vira za našo pestro ponudbo v trgovinah. S projektom Štartaj Slovenija si prizadevamo prispevati k njegovemu napredku. Upamo, da bodo idejo povezovanja podjetniške energije s podeželjem kupci pozitivno sprejeli. Pridelovalcem pa želimo, da izkoristijo to priložnost za pridobivanje izkušenj in zvestih strank.”
Ko so pridelovalci izvedeli, da bodo njihovi izdelki vključeni v projekt Štartaj Slovenija, so se s polno predanostjo vrnili na slovensko podeželje. Tam so zavzeto delali na svojih kmetijah, s ciljem, da pripravijo vrhunske izdelke za vse kupce trgovin Interspar po vsej Sloveniji.
Ustanoviteljica in partnerica Skupine Formitas, Mojca Randl, se je tudi udeležila POP UP tržnice in nam zaupala naslednje:
“Osma sezona projekta Štartaj Slovenija je na podeželju, kar smatram za pravilen korak. Sodobni časi nas spodbujajo k bolj trajnostnemu in naravi prijaznemu načinu življenja. Veseli me, da smo se s partnerji odločili, da ozavestimo Slovence o podpori slovenskemu podeželju in mladim prevzemnikom kmetij. Verjamem v moč združevanja in skupnega delovanja za boljšo prihodnost Slovenije in slovenskega podeželja.”
Slovensko podeželje ponuja ogromno, zato smo tudi letos za vas izbrali 17 vrhunskih izdelkov. Odkrite 100-odstotne naravne sirne namaze znamke Ekosirarna, slastne Emine medenjake, izdelane po recepturi, stari več kot 100 let, okusnega čičerikinega bloka Chiko za vse ljubitelje čičerike, unikatnih prigrizkov iz svinjske kože Spoof, prve slovenske ekološke spiruline znamke Eko Janez, Naravne slamice iz stebel tritikale ter linijo izdelkov iz črne soje Poljka.
Direktor trženja medijske hiše PRO PLUS, Aleš Muhič, je o izboru letošnjih pridelovalcev dodal:
“Izbor letošnjih pridelovalcev temelji na preteklih sezonah projekta, kjer smo izpostavili tiste, ki iz slovenskega podeželja prispevajo k trajnosti in samooskrbi. Želimo spodbuditi gledalce in kupce, da se premaknejo k prepoznavanju pomembnosti slovenskega podeželja ter podprejo naše pridelovalce.”
Ponosni smo, da že osmo leto podpiramo svežo podjetniško energijo tudi na podeželju ter dokazujemo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!
VIR: Spar Slovenija