V Festivalni dvorani Ljubljana je bilo podeljenih 35 prestižnih WEBSI nagrad med 185 prijavljenimi projekti v sklopu zaključka celoletnega projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024.

V Festivalni dvorani Ljubljana je bilo podeljenih 35 prestižnih WEBSI nagrad med 185 prijavljenimi projekti v sklopu zaključka celoletnega projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024.

Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, medtem ko je Spar Slovenija postal naj naročnik. Generalni WEBSI prvak je bil projekt Jedilnik.ai podjetja Spar Slovenija in Agencije 101. Med drugim je izstopal tudi projekt Zavarovalnice Triglav, ki je z inovativno izboljšano uporabniško izkušnjo online sklepalnega procesa povečal prodajo.
Posebno pozornost je pritegnila vsebina projekta "Maš to!" Zavarovalnice Sava, nagrado za najboljšo uporabo podatkov pa je prejela Zavarovalnica Triglav s projektom DRAJV zemljevid.
Med nagrajenci je tudi podkast Slovenske filharmonije 1, 2, 3 ... bis!, ki ga lahko spremljate na spletni strani filharmonije in platformi Metroplay.

Partner nagrad je tudi Press Clipping, ki je pripomogel k prepoznavnosti dogodka.

Uredništvo