Na avtobusnih postajališčih Ljubljanskega potniškega prometa mimoidoče pozdravlja video, ki obvešča javnost, da se bo na avtobusih LPP po novem lahko plačevalo tudi s kartico Visa.
Na avtobusnih postajališčih Ljubljanskega potniškega prometa mimoidoče pozdravlja video, ki obvešča javnost, da se bo na avtobusih LPP po novem lahko plačevalo tudi s kartico Visa.
Ljubljana se bo kmalu pridružila več kot 650 svetovnim mestom, ki omogočajo plačevanje voženj na avtobusih s plačilno kartico Visa. Tijana Vesel, vodja marketinga pri Visi in predstavnica naročnika za kampanjo, je komentirala: »V družbi Visa, ki je omogočila tovrstni način plačevanja številnim mestom po svetu, uporabljamo svoje omrežje za preoblikovanje urbane mobilnosti s preprostimi, priročnimi in varnimi digitalnimi plačilnimi rešitvami na povezanih potovanjih. To naredi mesta bolj prijetna za življenje in trajnostna.«
Sistem javnega prevoza je bistvenega pomena za gospodarstvo. Potrošniki ter domači in tuji turisti se zanašajo na javni potniški promet za vsakodnevne poti na delo, za dostop do lokalnih podjetij ob nakupih ali pri raziskovanju mesta. Z omogočanjem brezstičnega plačevanja na avtobusih LPP boste lahko svojo vožnjo na vseh linijah plačali tako, da boste na validatorjih avtobusnih vozovnic preprosto prislonili svojo plačilno kartico, pametni telefon ali pametno napravo.
Kot del ozaveščanja potrošnikov o prihajajoči novosti, je Visa skupaj s kreativno agencijo Saatchi&Saatchi (član Publicis Groupe Adriatic) v ta namen pripravila kampanjo na digitalnih city lightih in na spletu, ki napoveduje omenjeno novost na področju plačevanja voženj na avtobusih LPP-ja. Direktorica projekta je bila Petra Hočevar, tekstopiska Mateja Arnež, oblikovalec pa Robert Lupše. Pri projektu pa je sodelovala tudi medijska agencija Starcom (član Publicis Groupe).
VIR: MM