Prodajno mesto Dunajska 70 je edinstvena destinacija v Ljubljani, ki združuje bližino mesta in priročnost z naravnim okoljem in zelenjem. Za zadovoljstvo strank skrbi šest redno zaposlenih članov ekipe, ki jih pri delu podpirata tudi dva študenta.

Prodajno mesto Dunajska 70 je edinstvena destinacija v Ljubljani, ki združuje bližino mesta in priročnost z naravnim okoljem in zelenjem. Za zadovoljstvo strank skrbi šest redno zaposlenih članov ekipe, ki jih pri delu podpirata tudi dva študenta. Poslovodja prodajnega mesta Sheila Sheikha poudarja: »Skupaj smo usmerjeni k zagotavljanju in izpolnjevanju potreb in želja strank. Med njimi je največ prebivalcev bližnjih naselij in srednješolci, ki so vedno dobrodošli in deležni najboljše uporabniške izkušnje.« Majhno prodajno mesto ob bežigrajskem stadionu je bilo pred kratkim povsem prenovljeno in se ponaša z novo vizualno podobo in konceptom, ki odraža Petrolovo vizijo prodajnega mesta prihodnosti. 

Posebnost prodajnega mesta Dunajska 70 je predanost kakovostnim storitvam in zadovoljstvu strank. »Pri svojem delu se posvečamo individualnim potrebam vsake stranke in stremimo k personaliziranim rešitvam ter hitri in učinkoviti pomoči,« pravi Sheila Sheikha. Nov videz prodajnega mesta ponuja prijetno, udobno in sodobno nakupovalno izkušnjo, zaradi česar se ljudje vedno radi vračajo. Prenova je prinesla svetlejše, sodobnejše in bolj privlačne prostore, ki omogočajo lažjo orientacijo in večjo dostopnost izdelkov. »V ponudbi imamo sedaj tudi manjši kotiček Fresh, ki je dobra popestritev in razširitev dosedanjega asortimaja, saj si stranke med njihovim postankom lahko privoščijo tudi sveže pečene izdelke, ki jih vsakodnevno skrbno in srčno pripravimo. Veliko mimoidočih se po prenovi pri nas ustavi že samo zato, da si ogleda novo prodajno mesto in pozdravi zaposlene,« poudarja poslovodja. 


Dinamična ekipa in skupinske vrednote

Njihova dobra in pozitivna energija izhaja iz uigranega kolektiva, v katerem se sodelavci razumejo, si vedno pomagajo in se radi pošalijo. Njihovi odnosi temeljijo na odprti in pregledni komunikaciji, spoštovanju in sodelovanju. Poudarjajo, da so iskreni drug z drugim, zato morebitne težave in nesoglasja tudi takoj rešijo. »Med seboj se spoštujemo, smo povezani in imamo prijateljske odnose. Drug drugega spodbujamo in motiviramo, da dosegamo skupinske cilje. Na tak način ima vsak od nas občutek, da prispeva svoj delček v mozaik izvrstnosti,« pojasnjuje Sheikha. Med ključne vrednote ekipe sodijo zaupanje, spoštovanje, sodelovanje, odgovornost, pravičnost in pozitivnost. 

Svojo ekipo opisujejo kot »dream team«, saj se nenehno spodbujajo, navdušujejo, motivirajo, pohvalijo in nagrajujejo. »Ta vzdevek ima v našem kolektivu povezovalno vlogo in nas združuje, saj daje vsakemu članu občutek pripadnosti in pomembnosti. Vsak zaposleni je nepogrešljiv del celote,« pojasnjuje sogovornica. Ekipa se redno druži tudi izven delovnega časa, kar utrjuje medsebojno povezanost in zaupanje. »Zaposleni se ob posebnih priložnostih med seboj z veseljem podružimo tudi v prostem času, kar prispeva k boljšemu vzdušju v kolektivu,« dodaja Sheikha. Družijo se predvsem ob rojstnih dnevih, vsako leto pa decembra organizirajo skrivnega Božička in se med seboj obdarijo. 


Ko si vrane postrežejo čips z vozička 

Med zanimivimi anekdotami Sheila izpostavlja dogodek, ko so vrane med prevzemanjem robe ukradle vrečke čipsov z vozička in jih odnesle v sosednji park, kjer so jih pojedle. »Na to dogajanje je prodajalko v trgovini opozorila stranka, ki se ji je situacija zdela izjemno zabavna, nam pa malce manj, kajti kdo bi nam verjel, da so nam čips ukradle vrane.« Med najbolj pogostimi obiskovalci prodajnega mesta pa so prebivalci bližnjih naselij in srednješolci, ki si najraje privoščijo malico, energijske napitke in sladkarije. »Vsakodnevni vrvež srednješolske energije nas pomlaja, velikokrat se z njimi nasmejimo in jih tudi bodrimo, ko so pred šolskimi izzivi. Naša posebnost je tudi velika ljubezen do kosmatinčkov naših strank, saj jih pri nas vedno pričakajo pasji priboljški. Nekateri kužki so še bolj zveste stranke kot njihovi lastniki,« se nasmeji Sheila. Dodaja, da s strankami vedno radi izmenjajo kakšno besedo in jih vprašajo, kako se počutijo. Oni pa jim velikokrat povedo, da so najboljše prodajno mesto z najbolj prijazno ekipo, ki je vedno pripravljena pomagati. »Tudi mi smo njih vedno veseli, saj popestrijo naše delo ter nas velikokrat nasmejijo in polepšajo dan,« pravi. 


Delati na Petrolu je super 

Sheila Sheikha pravi, da je super biti Petrolovec. Delo na prodajnem mestu prinaša raznolike naloge in situacije, kar ohranja službo zanimivo in dinamično. »Delo z zahtevnejšimi težavami strank in iskanje ustreznih rešitev prispeva k izboljšanju naših spretnosti reševanja problemov in kreativnega razmišljanja. S tem lahko pozitivno vplivamo na našo samozavest in zaupanje vase ter osebno rast,« pravi poslovodja. Ekipa se zaveda, da njihovo delo ni le zanimivo in izpolnjujoče na osebni ravni, temveč pomembno prispeva k podobi in uspehu podjetja.
 


VIR: Petrol