30. maja 2023 je na 28. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance, slavila Petrolova ekipa Marketing in upravljanje marketinške izkušnje.

30. maja 2023 je na 28. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance, slavila Petrolova ekipa Marketing in upravljanje marketinške izkušnje. Prejeli so nagrado Marketinška odličnost v kategoriji Odličnost marketinške strategije, in sicer za razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca. Nagrado sta v imenu Petrola prevzela Jože Smolič, član uprave Petrola, odgovoren za področje Prodaja, in Mojca Avšič, direktorica Petrolovega Marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, skupaj s številnimi sodelavci iz oddelka.

Gre za pomembno nagrado stroke, s katero se dokazuje odlično poznavanje uporabnikov in trgov, na katerem podjetje deluje. Marketinška odličnost odlikuje tiste, ki izstopajo iz konkurence in z marketinškimi pristopi in aktivnostmi nenehno razmišljajo o tem, kako presegati želje in pričakovanja uporabnikov. Petrol je nagrado Marketinška odličnost v kategoriji strategija prejel za odličnost soustvarjanja vrednosti marketinške funkcije za uporabnike v gradnji organizacijske kulture podjetja kot celote v osredotočanju na kupca. 

To je bilo v lanskem letu še posebej pomembno. V kontekstu novih razmer na trgu se je marketing iz organizacijske enote, ki je bila odgovorna za izvajanje podpornih komunikacijskih in prodajnih dejavnosti, premaknil v samo srčiko podjetja - v oddelek s strateško funkcijo in jasno definirano vlogo v organizaciji, z natančno postavljenimi cilji. Seveda z osredotočenostjo na stranko na prvem mestu. Pa ne samo v Sloveniji. Funkcijsko so vodili in usmerjali marketinške dejavnosti povsod v regiji, kjer Petrol deluje: na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Istočasno so ohranjali pogled na prihodnost, ki je zavezan razvoju trajnostnega poslovanja in ga simbolizira tudi vizija Petrola: postati integriran partner v energetski tranziciji z odlično uporabniško izkušnjo.

V Petrolovi službi Marketing in upravljanje marketinške izkušnje so v 2022 prevzeli svojo 'naravno' vlogo povezovanja oddelkov, je ob prejemu nagrade povedal Jože Smolič: »S postavljanjem sodobnih marketinških procesov in orodij so odigrali ključno vlogo pri izvajanju tako strateških kot tudi taktičnih in operativnih projektov Petrola. Naši rezultati so pokazatelj, da smo se znali usmeriti na pravo pot; nagrada pa potrditev, da to prepozna tudi stroka.«

»Da smo na pravi poti, potrjujejo rezultati,« dodaja Mojca Avšič, direktorica Marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje. Med njimi rast preference prvič v zadnjih 5 letih in izboljšanje podobe znamke na ključnih dimenzijah potrošne izkušnje in emocionalnega odtisa, ki sta najpomembnejša za gradnjo arhetipa Skrbnika in uporabniške izkušnje. Brez podpore sodelavcev in podpore vodstva ne bi šlo, pravi: »Razumemo, da gre za veliko priznanje in hkrati tudi veliko odgovornost. Gre za visoko postavljeno letvico za naprej, ki nas bo samo še dodatno motivirala.«

Jože Smolič, član uprave, odgovoren za področje Prodaja, in Mojca Avšič, direktorica službe Marketing in uprvaljanje uporabniške izkušnje. (Foto: Jernej Lasić)


Na odru je ob prevzemu nagrade ponosno slavila širša ekipa Petrolovega Marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje. (Foto: Jernej Lasić)

VIR: Petrol