NLB, Atlantic Grupa, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Marles hiše Maribor so letošnji prejemniki priznanj za najboljše marketinške projekte. Državni prvak v marketingu, ki je prejel veliko nagrado na Slovenski marketinški konferenci (SMK), je Petrol.
NLB, Atlantic Grupa, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Marles hiše Maribor so letošnji prejemniki priznanj za najboljše marketinške projekte. Državni prvak v marketingu, ki je prejel veliko nagrado na Slovenski marketinški konferenci (SMK), je Petrol.
Podjetje Petrol je po mnenju strokovne komisije pustilo največji pečat v vseh razpisanih kategorijah. Kot je komisija zapisala v obrazložitvi, je »izjemno lepo vidna dolgoročna usmerjenost podjetja v uporabnika. Pri vseh predstavljenih aktivnostih je bil marketing gonilna sila projektov. Kljub številnim področjem, s katerimi se ukvarja podjetje, si prizadevajo uporabnika vedno postaviti v središče in tako izboljševati njegovo izkušnjo.«
V Društvu za marketing Slovenije (DMS), ki SMK organizira skupaj s Časnikom Finance, so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos.
NLB, ATLANTIC GRUPA, PETROL IN POSLOVNI SISTEM MERCATOR SO MARKETINŠKI PRVAKI
Podjetje NLB je s projektom »Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB« zmagalo v kategoriji odličnost marketinške strategije. Atlantic Grupa je v kategoriji odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost slavila s projektom »Donat. Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje«.
V kategoriji odličen korak pred drugimi so bile razpisane štiri podkategorije. Najboljšo novost ali inovacijo na enem od 7P je predstavilo podjetje Petrol s projektom »Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO«. Nagrada v združeni podkategoriji za najboljši nov poslovni model oziroma za transformacijo ali optimizacijo poslovnih procesov pripada Poslovnemu sistemu Mercator za prenovo lojalnostnega sistema Pika. Podjetje Atlantic Grupa pa je slavilo v podkategoriji odziv na izredne okoliščine s projektom »Argeta – enaka srčnost in enak predanost si zaslužita enako podporo«.
Med finalisti so bili še IPROM, Kontron in Telekom Slovenije.
MARLESU NAGRADA ZA PREBOJ
Podjetje Marles hiše Maribor si je posebno nagrado za preboj zaslužilo predvsem zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko v podjetju lahko naredi marketing z dovolj veliko vlogo. Pri tem člani strokovne komisije poudarjajo, da gre za srednje veliko podjetje z nizkim marketinškim proračunom, kljub temu pa so v enem letu naredili gigantski preskok vloge marketinga in največji preboj.
PRILOŽNOST ZA PODJETJA IN MARKETINŠKE STROKOVNJAKE, DA POKAŽEJO, V ČEM SO DOBRI
»Veseli nas, da so podjetja letos na razpis prijavila skoraj podvojeno število projektov glede na preteklo leto. Pri tem nas je še posebej razveselilo povečanje števila prijav iz segmenta B2B. Razpis za marketinško odličnost je namreč eden od pomembnih kanalov, preko katerega lahko strokovnjaki za marketing in podjetja, v katerih delujejo, pokažejo, v čem so dobri. Gre za podjetja, ki se zavedajo, kako pomembno funkcijo pri doseganju poslovnih ciljev ima marketing. Ta podjetja pa so obenem tudi zgled preostalim, ki na to pot še stopajo,« je letošnje vtise strnila Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.
VIR: MM