Maribor, 1.4.2016: Primerjava publicitete najuspešnejše slovenske alpske smučarke Tine Maze v sezoni 2014/2015 z najboljšim skakalcem Petrom Prevcem v sezoni 2015/2016.
//IZ ARHIVA (1.4.2016)
Po izjemni lanski sezoni naše najuspešnejše alpske smučarke Tine Maze smo bili mnenja, da višje, močneje in predvsem dlje, ne gre. Peter Prevc je dokazal nasprotno. Iz tekme v tekmo je stopnjeval formo in nizal neverjetne uspehe, dosegel skoraj vse, kar se v smučarskih skokih in poletih da. Časovni razvoj komunikacije nam pokaže število objav v slovenskih spletnih, tiskanih in elektronskih medijih, ki je naraščalo s Petrovo priljubljenostjo med oboževalci in osvajanjem najžlahtnejših kolajn. V primerjavi z lansko sezono Tine Maze smo pri obeh športnikih zaznali porast objav na vrhuncu sezone. Vrnitev slovesa Planici so mediji v mesecu marcu obravnavali najpogosteje.
Zakaj smo pri Petru Prevcu zabeležili večje število objav kot pri Tini Maze? Zakaj je pojavljanje Tine v kadru in vidnost logotipov njenih sponzorjev na tekmah višje, kot pri Petru Prevcu? Kdo pa je vodilni na družabnih omrežjih? Naj vam izdamo odgovor na drugo vprašanje. Po raziskavah, v alpskih disciplinah največ točk osvajajo smučarji z nižjimi štartnimi številkami. Če kot primer vzamemo Tino Maze, ki je z nizko štartno številko 5 na določeni tekmi osvojila zlato kolajno, pomeni da je televizijski režiser, verjetno skoraj po vsaki naslednji tekmovalki, ki ni prehitela Tine, namenil nekoliko pozornosti prav slednji. Bližnji prikaz nasmeška, navdušenja in veselja ob trenutnem vodstvu pomeni večjo verjetnost za prikaz logotipa sponzorja. Pri smučarskih skokih je zgodba nekoliko drugačna. Boljši si, višjo štartno številko imaš, tako so se štartne številke Petra Prevca v prvih serijah tekem vrtele okrog številke 50. Skoraj vajeni smo bili, da je na Petrov finalni skok bilo potrebno čakati do samega konca. Primer nam pove, da je režiser le redko ujel Prevca na mestu, ki je namenjeno trenutno vodilnim, kajti drugi skok je v večini primerov Peter opravljal prav na koncu. Nikakor pa seveda ne smemo pozabiti na vse intervjuje, podelitve odličij in splošno priljubljenost športnika na različnih prizoriščih.
Po izjemni lanski sezoni naše najuspešnejše alpske smučarke Tine Maze smo bili mnenja, da višje, močneje in predvsem dlje, ne gre. Peter Prevc je dokazal nasprotno. Iz tekme v tekmo je stopnjeval formo in nizal neverjetne uspehe, dosegel skoraj vse, kar se v smučarskih skokih in poletih da. Časovni razvoj komunikacije nam pokaže število objav v slovenskih spletnih, tiskanih in elektronskih medijih, ki je naraščalo s Petrovo priljubljenostjo med oboževalci in osvajanjem najžlahtnejših kolajn. V primerjavi z lansko sezono Tine Maze smo pri obeh športnikih zaznali porast objav na vrhuncu sezone. Vrnitev slovesa Planici so mediji v mesecu marcu obravnavali najpogosteje.
Zakaj smo pri Petru Prevcu zabeležili večje število objav kot pri Tini Maze? Zakaj je pojavljanje Tine v kadru in vidnost logotipov njenih sponzorjev na tekmah višje, kot pri Petru Prevcu? Kdo pa je vodilni na družabnih omrežjih? Naj vam izdamo odgovor na drugo vprašanje. Po raziskavah, v alpskih disciplinah največ točk osvajajo smučarji z nižjimi štartnimi številkami. Če kot primer vzamemo Tino Maze, ki je z nizko štartno številko 5 na določeni tekmi osvojila zlato kolajno, pomeni da je televizijski režiser, verjetno skoraj po vsaki naslednji tekmovalki, ki ni prehitela Tine, namenil nekoliko pozornosti prav slednji. Bližnji prikaz nasmeška, navdušenja in veselja ob trenutnem vodstvu pomeni večjo verjetnost za prikaz logotipa sponzorja. Pri smučarskih skokih je zgodba nekoliko drugačna. Boljši si, višjo štartno številko imaš, tako so se štartne številke Petra Prevca v prvih serijah tekem vrtele okrog številke 50. Skoraj vajeni smo bili, da je na Petrov finalni skok bilo potrebno čakati do samega konca. Primer nam pove, da je režiser le redko ujel Prevca na mestu, ki je namenjeno trenutno vodilnim, kajti drugi skok je v večini primerov Peter opravljal prav na koncu. Nikakor pa seveda ne smemo pozabiti na vse intervjuje, podelitve odličij in splošno priljubljenost športnika na različnih prizoriščih.
Pomembna dimenzija dolgoročnega sodelovana s sponzorji, donatorji in partnerji je učinek medijskega pojavljanja. Podjetje Press Clipping opravlja natančne meritve IZPOSTAVLJENOSTI, VIDNOSTI LOGOTIPA BLAGOVNE ZNAMKE V MEDIJSKIH VSEBINAH.