Zalando, vodilna platforma za modo in življenjski stil v Evropi, je izdala novo kampanjo s podpisom: “Ustvari svoj trenutek“.

  • Supermodel in zagovornica sprejemanja lastnega telesa, Paloma Elsesser, nastopa skupaj s svojo sestro, igralko in modelom, Amo Elsesser, ter mednarodnimi talenti, kot so DJ Wolfram, model Dylan Hasselbaink in glasbenik Noah Levi 
  • TV oglas je posnel znani londonski urednik in režiser, Isaac Lock, vizuale pa je ustvaril nemški fotograf Jonas Unger


Kampanja predstavlja najnovejše trende in stile za novo jesensko sezono, ki so na voljo na Zalando.si, ter hkrati praznuje živahne modne trenutke.

V glavni vlogi TV spota nastopa supermodel Paloma Elsesser, zagovornica sprejemanja lastnega telesa in ozaveščanja mentalnega zdravja, ki predstavlja najnovejše sezonske videze. Skupaj s Palomo nastopa tudi njena sestra in model, Ama Elsesser. Pridružujejo se jima še avstrijski DJ in model Wolfram, nizozemski model Dylan Hasselbaink, nemški glasbenik Noah Levi in španska igralka Hajar Brown.

TV spot upodablja kratke scene iz vsakodnevnega življenja, v katerih so ujeti ‘osebni modni trenutki’ v outfitih, ki prinašajo veselje, motivacijo in zadovoljstvo. Kampanjo je posnel znani londonski pisatelj in režiser, Isaac Lock, vizuale je ustvaril nemški fotograf, Jonas Unger. Nastopajoče je postilirala igralka in oblikovalka kostumov Tereza Ortiz.

Ralph Rijks, podpredsednik za regionalni marketing na Zalando, je ob izidu dodal: “Naša najnovejša kampanja vabi kupce k ‘ustvarjanju svojih trenutkov’ skozi neskončne videze, ki so to sezono na voljo na spletni platformi Zalando. Bodisi je to sprehod po parku ali večerna zabava s prijatelji, upamo, da bo kampanja navdihnila ljudi k svobodnemu samoizražanju in ustvarjanju mnogih srečnih modnih trenutkov.“

Nova jesensko-zimska kolekcija je zdaj že na voljo za nakup na www.zalando.si.

#MakeYourOwnMoment
#Zalando

Več o Zalando
Zalando (https://corporate.zalando.com) je vodilna spletna platforma za modo in življenjski stil v Evropi. Ustanovljena leta 2008 v Berlinu, prinaša zaokroženo modo več kot 48 milijonom aktivnih uporabnikov, na 23 trgih, s široko ponudbo oblačil, obutve, modnih dodatkov in lepotnih izdelkov. Nabor mednarodnih znamk vključuje svetovno prepoznavna modna imena, kot tudi lokalne znamke. Zalando je tako modna platforma, ki na enem mestu ponuja navdih, inovativnost in interakcijo. Kot najbolj modno tehnološko podjetje v Evropi si močno prizadeva poiskati digitalne rešitve znotraj celotne nakupovalne izkušnje: za kupce, partnerje in kateregakoli akterja v Zalando zgodbi. Zalando vizija je biti vstopna točka za nakup mode ter hkrati trajnostna platforma s pozitivnim vplivom na ljudi in planet.

PR: New Moment