Oraketa predstavlja novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri izpostavlja svoje funkcionalne prednosti na zabaven način.

Oraketa predstavlja novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri izpostavlja svoje funkcionalne prednosti na zabaven način.

Kratek opis akcije: Oraketa je zdaj že poznan vitaminski instantni napitek, ki je postal priljubljen predvsem med otroki in njihovimi starši. Da bi njegov okus in predvsem funkcionalne koristi približali tudi mladim, so snovalci akcije pripravili tri hudomušne videe, razširili pa so jo tudi na digitalne kanale in prodajna mesta.

Vsak videoposnetek sporoča o eni od funkcionalnih prednosti izdelka s kratko in smešno situacijo. V glavni vlogi nastopajo Oraraji, ki so znani že iz prejšnjih akcij blagovne znamke. Tokrat so kosmate Oraraje postavili pred različne izzive, s katerimi se običajno srečujemo v življenju, Oraketa pa nam s svojimi pozitivnimi učinki pomaga pri premagovanju teh izzivov. V treh 15-sekundnih videoposnetkih s tremi različnimi situacijami so ljudem sporočili, da jim lahko Oraketa pomaga okrepiti odpornost, nabrusiti um in napolniti energijo.


Elementi akcije:
televizijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika:
Primož Rok Puppis in Eglė Wehle

Kreativna agencija:
Zaraguza

Vodji projekta v agenciji:
Simona Setnická in Veronika Jašková

Tekstopiska:
Lucia Peterková

Kreativni direktor:
Milan Malý

Oblikovalka:
Klára Kaňuščáková

Produkcijska hiša:
ALIEN studio

Medijska agencija:
Ascanius Media

Lokalizacija sporočil:
Internavti (Blaž Kocjančič, Andraž Čelik in Neža Šimenc)

Glasbena podlaga:
BAJKO studio

Trajanje akcije:
marec in april 2023

VIR: MM