Oraketa predstavlja novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri izpostavlja svoje funkcionalne prednosti na zabaven način.
Oraketa predstavlja novo tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri izpostavlja svoje funkcionalne prednosti na zabaven način.
Kratek opis akcije: Oraketa je zdaj že poznan vitaminski instantni napitek, ki je postal priljubljen predvsem med otroki in njihovimi starši. Da bi njegov okus in predvsem funkcionalne koristi približali tudi mladim, so snovalci akcije pripravili tri hudomušne videe, razširili pa so jo tudi na digitalne kanale in prodajna mesta.
Vsak videoposnetek sporoča o eni od funkcionalnih prednosti izdelka s kratko in smešno situacijo. V glavni vlogi nastopajo Oraraji, ki so znani že iz prejšnjih akcij blagovne znamke. Tokrat so kosmate Oraraje postavili pred različne izzive, s katerimi se običajno srečujemo v življenju, Oraketa pa nam s svojimi pozitivnimi učinki pomaga pri premagovanju teh izzivov. V treh 15-sekundnih videoposnetkih s tremi različnimi situacijami so ljudem sporočili, da jim lahko Oraketa pomaga okrepiti odpornost, nabrusiti um in napolniti energijo.
Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, vplivneži, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Primož Rok Puppis in Eglė Wehle
Kreativna agencija: Zaraguza
Vodji projekta v agenciji: Simona Setnická in Veronika Jašková
Tekstopiska: Lucia Peterková
Kreativni direktor: Milan Malý
Oblikovalka: Klára Kaňuščáková
Produkcijska hiša: ALIEN studio
Medijska agencija: Ascanius Media
Lokalizacija sporočil: Internavti (Blaž Kocjančič, Andraž Čelik in Neža Šimenc)
Glasbena podlaga: BAJKO studio
Trajanje akcije: marec in april 2023
VIR: MM