V agenciji SHIFT so v sodelovanju s HOFER-jem ustvarili novo oglaševalsko akcijo za projekt »Hrana na dobri poti«, ki skrbi za zmanjševanje količin zavržene hrane.
V agenciji SHIFT so v sodelovanju s HOFER-jem ustvarili novo oglaševalsko akcijo za projekt »Hrana na dobri poti«, ki skrbi za zmanjševanje količin zavržene hrane.
Raziskave kažejo, da v Sloveniji letno zavržemo več kot 151 tisoč ton hrane*, kar predstavlja pomemben okoljski in etični dejavnik. HOFER si zato prizadeva za odgovornejše ravnanje s hrano, letos pa je uvedel še dodatne dobre prakse, ki jih je predstavil v novi oglaševalski akciji.
Osvežena vizualna podoba »hrano na dobri poti« prikaže v obliki lokacijskih pinov in s tem poudarja odgovornejše ravnanje s hrano na celotni poti – od pridelave do gospodinjstev. Slogan »Hrana na dobri poti, da nihče v smeteh je ne zaloti« pa je rima, rojena iz imena projekta, ki povzema bistvo kampanje: skrb za to, da se čim manj hrane znajde v smeteh.
»Hrano smo na dobro pot poslali preko različnih kanalov. Preko zunanjih in digitalnih oglasov smo želeli povečati zavedanje o problematiki in predstaviti HOFER-jeve nove prakse delovanja na tem področju. Preko družbenih omrežij in spletne strani pa smo želeli spodbuditi in motivirati k odgovornejšemu ravnanju s hrano v gospodinjstvih. Potrošnikom smo zato ponudili različne nasvete in ideje, kako preudarno nakupovati, pravilno shranjevati živila in ustvarjalno kuhati iz ostankov hrane,« pravijo snovalci akcije.
Pri oglaševalski akciji so sodelovali Katja Kolman, Maša Čarni, Nadja Jurca, Tamara Buh in Andrej Hrovat (kot predstavniki naročnika), Amadea Šoln (direktorica projekta v agenciji), Abra Nikitenko in Nejc Jančar (vodji projekta v agenciji), Eva Gradišnik (kreativna direktorica in tekstopiska), Maj Kelenc (tekstopisec), Hana Rošer (umetniška direktorica in oblikovalka), Lucija Pale Povalej (oblikovalka) in Mark Jordan (ilustrator). Medijska agencija je Group M.