Družba PepsiCo je predstavila mednarodno osvežitev blagovne znamke pijače 7UP. Pri tem sledijo konceptu »Upliftment«
Družba PepsiCo je predstavila mednarodno osvežitev blagovne znamke pijače 7UP. Pri tem sledijo konceptu »Upliftment«, za katerega pravijo, da odmeva med ljudmi po vsem svetu.
Kot je ob tem povedal Mauro Porcini, višji podpredsednik in vodja oblikovanja pri PepsiCo, obstaja velika razlika med oblikovanjem vizualne identitete blagovne znamke danes in pred leti. »Živimo v digitalnem svetu, zato si dizajna ne moremo več predstavljati le kot čudovito grafiko, ki statično okrasi izdelek, embalažo ali oglasni pano. Namesto tega si moramo že od samega začetka predstavljati, kako bodo črte, oblike in barve animirane, živele v gibanju in delovale med seboj v digitalnem svetu neskončnih možnosti,« pravi. Z novim dizajnom znamke 7UP so tako želeli narisati prave črte, oblike in barve, »ki lahko lepo in smiselno živijo na izdelku, hkrati pa se zlahka osvobodijo, premaknejo, oživijo in projicirajo nove plasti lepote in pomen za našo blagovno znamko.«
Kot je ob tem povedal Mauro Porcini, višji podpredsednik in vodja oblikovanja pri PepsiCo, obstaja velika razlika med oblikovanjem vizualne identitete blagovne znamke danes in pred leti. »Živimo v digitalnem svetu, zato si dizajna ne moremo več predstavljati le kot čudovito grafiko, ki statično okrasi izdelek, embalažo ali oglasni pano. Namesto tega si moramo že od samega začetka predstavljati, kako bodo črte, oblike in barve animirane, živele v gibanju in delovale med seboj v digitalnem svetu neskončnih možnosti,« pravi. Z novim dizajnom znamke 7UP so tako želeli narisati prave črte, oblike in barve, »ki lahko lepo in smiselno živijo na izdelku, hkrati pa se zlahka osvobodijo, premaknejo, oživijo in projicirajo nove plasti lepote in pomen za našo blagovno znamko.«
VIR: Marketing Magazin MM