Slovenska turistična organizacija (STO) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) sta predstavila kampanjo, ki bo ob olimpijskih igrah Pariz 2024 izpostavila Slovenijo kot športno velesilo ter odlično turistično destinacijo.
Slovenska turistična organizacija (STO) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) sta predstavila kampanjo, ki bo ob olimpijskih igrah Pariz 2024 izpostavila Slovenijo kot športno velesilo ter odlično turistično destinacijo. Kampanja združuje podobe čudovite slovenske narave in vrhunske športnike in športnice, kot so Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, ženska rokometna reprezentaca, z glavnim sporočilom: Vse je v naši naravi.
Prva nacionalna olimpijska kampanja, ki združuje šport in turizem, je bila uradno lansirana na današnjem dogodku v Centru Rog v Ljubljani. Glavno sporočilo »Vse je v naši naravi« se igra z dvojnim pomenom besede narava: kot krajina in kot karakter naroda.
Prva nacionalna olimpijska kampanja, ki združuje šport in turizem, je bila uradno lansirana na današnjem dogodku v Centru Rog v Ljubljani. Glavno sporočilo »Vse je v naši naravi« se igra z dvojnim pomenom besede narava: kot krajina in kot karakter naroda.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je poudarila: "Olimpijske igre v Parizu predstavljajo edinstveno priložnost za Slovenijo, da se predstavi kot destinacija, kjer se prepletata vrhunski šport in osupljiva narava. Kampanja, ki združuje naše športne junake ter čudovite podobe naše narave, ni le promocija naše dežele kot turistične destinacije, temveč tudi kot prostora, kjer so šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote globoko zakoreninjeni. Prepričani smo, da bo ta kampanja navdušila številne obiskovalce iz celega sveta ter jih povabila, da odkrijejo in občutijo Slovenijo na povsem nov način."
Predsednik OKS-ZŠZ Franjo Bobinac je dejal: "Kampanja ni izjemna le zaradi 10 lokacij, kjer smo snemali, in 20 sodelujočih športnikov in športnic, temveč tudi zaradi jasno zastavljene ideje, ki so jo kreativci znali splesti v čudovito zgodbo narave športnikov in narave, prirode, ki jo ponuja naša slikovita Slovenija. Ta kampanja je res izjemna. Če parafraziram znameniti stavek iz filma Casablanca: 'To je ne le začetek, ampak tudi nadaljevanje lepega prijateljstva med slovenskim turizmom in slovenskim športom.' Imamo to. Pariz, prihajamo!"
Olimpijska kampanja vključuje vrhunske vizuale in videoposnetke 10 ikoničnih slovenskih lokacij (Otočec in Dolenjska, Bled in Alpe, Dolina Soče, Ptuj, Piran in Obala, Postojnska jama ter Ljubljana) ter več kot 20 športnikov (Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek, ženska rokometna reprezentanca …). Služi kot vstopna točka, prek katere bo STO športne navdušence in širšo javnost prek različnih komunikacijskih kanalov spodbujala k odkrivanju celotne države in njene turistične ponudbe. Odlične vizualne vsebine podpira glasbena podlaga slovenskega glasbenika DJ Umeka.
Na Youtube kanalu Feel Slovenia vas vabimo k ogledu enega od videov v angleškem in v slovenskem jeziku .
STO bo kampanjo vodila na tujih trgih, v Sloveniji pa bo potekala pod okriljem OKS-ZŠZ.
Več o kampanji preberite v medijskem središču STO .
VIR: STO