Ali se kje med naštetim najdete?

Ali se kje med naštetim najdete?

Potem nam pišite takoj!

Prihranek časa in denarja za pripravo social objav: mnoga podjetja in posamezniki nimajo časa ali virov za redno pripravo in objavo vsebin na družbenih omrežjih. SocialMetrix  omogoča, da imate dnevno sveže in aktualne objave brez potrebe po lastnem raziskovanju ali pisanju.

Ohranjanje relevantnosti: v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu je pomembno, da so objave na družbenih omrežjih relevantne in odražajo trenutne dogodke in trende. SocialMetrix zagotavlja, da so objave v koraku s časom in odražajo zanimanja ciljne skupine.


Širok spekter tem in kreiranje trendov: podjetja pogosto nimajo dostopa do informacij iz različnih področij ali pa nimajo znanja za pripravo objav na različne teme. S široko pokritostjo, ki vključuje vse od poslovnih trendov do športa in kulture, SocialMetrix  omogoča podjetjem, da dosežejo širšo publiko.

Strokovnost in kvaliteta: priprava kvalitetnih objav zahteva strokovno znanje in razumevanje družbenih omrežij. SocialMetrix zagotavlja, da so objave profesionalno pripravljene in prilagojene platformi in ciljni skupini.

>> Piši nam!


 
Kako vam lahko pomagamo?

Inovativnost in kreativnost v oblikovanju: dnevno eksperimentiramo z različnimi formati in idejami za družbena omrežja, zagotavljamo sveže in edinstvene vsebine, ki se usklajujejo z aktualnimi dogodki in pritegnejo zanimanje vaše ciljne skupine na različnih področjih.

Raznolikost in obseg vsebin: naša baza podatkov ne zajema le poslovnih trendov, ampak tudi aktualne novice iz različnih področij, vključno s športom, kulturo, znanostjo, tehnologijo in mnogimi drugimi.

>> Zanima me

Zakaj izbrati Socialmetrix?

Obsežna baza podatkov: z rednim sledenjem več kot 4.000 medijskim virom smo vedno na tekočem z aktualnimi dogodki in trendi.

Relevantne informacije: naše informacije so vedno v trendu in relevantne, saj imamo najobsežnejšo bazo podatkov v Sloveniji.

Prilagojene vsebine: na podlagi analize vašega področja pripravimo serijo mesečnih tematskih objav, ki vsebujejo zanimive podatke in informacije, pritegnejo pozornost vaše ciljne skupine in se osredotočajo izključno na vaše področje dela.

Metrika za merjenje uspešnosti:stopnja angažiranosti uporabnikov,rast sledilcev,povratne informacije strank/uporabnikov/naročnikov,povečanje prometa na spletni strani,stopnja konverzije: število uporabnikov, ki so izvedli določeno akcijo (npr. nakup, prijava na e-novice).

Ne sledite trendom, temveč jih začnite ustvarjati!

VIR: Press Clipping