V podjetju Arcont so v sodelovanju s Futuro DDB v novi oglaševalski akciji zapeljevanje s podoknicami prepustili kar svojim oknom.

V podjetju Arcont so v sodelovanju s Futuro DDB v novi oglaševalski akciji zapeljevanje s podoknicami prepustili kar svojim oknom.

Kratek opis akcije: »Ko govorimo o dvorjenju in zapeljevanju, je v Sloveniji znana tradicija podoknic. Te spevne anekdote, čustvene pesmi in izpovedi, ki jih slišimo pod svojim oknom, nosijo topel občutek in ustvarjajo prijetno vzdušje. Vsi pa jih povezujemo z ljubeznijo in okni,« pravijo snovalci akcije, v kateri podoknice pojejo kar okna.

Vsako Arcontovo okno »zapoje« svojo podoknico tako na prodajnih mestih kot tudi na njihovi spletni strani. Bolj samosvoja Arcontova okna prepevajo živahne in drzne ljubezenske note, medtem ko prefinjena, elegantna okna zapeljujejo z lahkotnimi podoknicami. Na takšen način lahko bodoči kupci že pred samim nakupom občutijo ambient, ki ga izbrana okna prenesejo v njihov dom.

»Podoknice pa odmevajo tudi v mediju, ki lahko akcijo najbolj učinkovito popelje med kupce. Z Radiom Center v nagradni igri poslušalcem omogočamo, da podoknico podarijo nekomu, ki jim je pri srcu. Seveda pa petja ne prepustijo sodelujočim, glavnemu nagrajencu bodo omogočili izvedbo te lepe geste tako, kot se spodobi –  v živo bo pod oknom izbranca izbrano podoknico zapela voditeljica Neža Kirn,« še dodajajo.

Elementi akcije:
spletno oglaševanje, družbena omrežja, izpostavitev na prodajnih mestih, radijska aktivacija

Predstavnica naročnika:
Petra Lukač Kolbl

Direktor projekta v agenciji:
Peter Dobovičnik

Kreativni direktor:
Zoran Gabrijan

Umetniška direktorica:
Patricija Perše

Tekstopiska:
Ema Zdešar

Družbena omrežja:
Radio Center, Avokado Creative

Radijska aktivacija:
Radio Center

Medijska agencija:
Futura DDB

VIR: MM