Oglaševalsko razsodišče (OR) je na aprilski seji odločalo o pritožbi zoper oglaševanje paketov »Še več« oglaševalca Telemach Slovenija. Presodili so, da je pritožba zoper predmetno oglaševanje utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče (OR) je na aprilski seji odločalo o pritožbi zoper oglaševanje paketov »Še več« oglaševalca Telemach Slovenija. Presodili so, da je pritožba zoper predmetno oglaševanje utemeljena.

Sporna je bila trditev oglaševalca, ki je v svojem oglasnem sporočilu zatrjeval, da je postal drugi največji mobilni operater v Sloveniji, čeprav uradni podatki AKOS-a za prvi kvartal leta 2024 v času njegove oglaševalske akcije še niso bili znani. »Predmetna trditev tako ni temeljila na uradnih podatkih AKOS-a, temveč na izračunu, ki ga je oglaševalec opravil na podlagi zadnjih znanih podatkov AKOS- a, ki so bili objavljeni za zadnji kvartal leta 2023. Ker je šlo torej za statistično izračunane in ne za dejanske podatke za prvi kvartal leta 2024, ki bi bili preverljivi, smo presodili, da je bila trditev oglaševalca 'postali smo drugi operater' v času pritožbe zoper oglaševanje zavajajoča in ni temeljila na objektivno dokazljivih podatkih,« pravijo na OR.

V tej zadevi so presojali tudi o ustrezni uporabi drobnega tiska. Čeprav je oglaševalec v drobnem tisku v okviru oglasa sicer navedel nekatere pogoje vezave paketov »Še več« in potrošnike tudi napotil na dodatne vire informacij, je razsodišče presodilo, da bi morala biti navedba o ceni v oglasnem sporočilu z drobnim tiskom ustrezno povezana z zvezdico ali podobno oznako, ki potrošnika jasno in smiselno opozori na dodatne (bistvene) pogoje ponudbe in ga napoti na branje drobnega tiska (kar izhaja tudi iz preteklih odločb OR).

VIR: MM