Slovenska turistična organizacija (STO) je v letih 2022 in 2023 kot nosilno komunikacijsko temo opredelila športni turizem, to je aktivni oddih v naravi oz. outdoor ter športne prireditve in priprave.

V letošnjem in prihodnjem letu tako še več pozornosti namenja promociji in razvoju tega pomembnega in hkrati perspektivnega turističnega produkta slovenskega turizma. Izjemno pomembne z vidika krepitve promocije so mednarodne športne prireditve, ki jih gosti Slovenija, ob katerih STO z intenzivnimi komunikacijskimi in promocijskimi aktivnostmi in v sodelovanju s slovenskimi športniki krepi prepoznavnosti in ugled Slovenije. Danes se z otvoritveno tekmo v Stožicah pričenja največji športni dogodek leta v Sloveniji, svetovno odbojkarsko prvenstvo za moške.

Eden od najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov, ki se bo odvil v Sloveniji letos, je Svetovno odbojkarsko prvenstvo za moške, ki je bilo iz Rusije prestavljeno v Slovenijo in na Poljsko. Dogodek predstavlja edinstveno priložnost za dvig globalne prepoznavnosti Slovenije kot gostiteljice vrhunskih športnih dogodkov. Zato STO v partnerstvu z Odbojkarsko zvezo Slovenije in Uradom Vlade za komuniciranje (UKOM) s številnimi promocijskimi in komunikacijskimi aktivnostmi izpostavlja Slovenijo kot varno, zeleno in športno destinacijo.

Mag. Maja Pak, direktorica STO ob tej priložnosti izpostavlja: »Svetovno odbojkarsko prvenstvo je edinstvena priložnost, da kar 2,3 milijarde ljudi navdušimo za Slovenijo. S sodelovanjem na svetovnem odbojkarskem prvenstvu Slovenska turistična organizacija krepi globalno prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije in utrjuje njen ugled izjemne gostiteljice najzahtevnejših športnih dogodkov in srčnih navijačev. Turistične vsebine in znamka I feel Slovenia, ki odraža zeleno športno srce Slovenije, bodo še posebej izpostavljene na samem prizorišču dogodka, v prenosih tekem iz Slovenije, v komunikaciji s strani organizatorjev, v okviru uradne spletne strani dogodka ter družbenih omrežij dogodka, v komunikaciji s tujimi ter domačimi predstavniki medijev in v spremljevalnih dogodkih prvenstva. Stožice bomo v sodelovanju z Uradom vlade za komuniciranje in Odbojkarsko zvezo Slovenije obarvali v zeleno in športnim navdušencem po vsem svetu predstavili Slovenijo kot odlično destinacijo za aktivni oddih.«

STO v okviru tega globalno odmevnega odbojkarskega spektakla sodeluje z implementacijo znamke I feel Slovenia in predstavitvijo Slovenije kot varne, zelene in gostoljubne destinacije za aktivna doživetja, kot eno najboljših organizatork velikih športnih dogodkov na svetu in vse bolj priljubljeno tudi za športne priprave.

Več o aktivnostih in informacij je na voljo v medijskem središču STO .

PR: STO