Dunajska turistična organizacija (Wien Tourismus) in agencija Jung von Matt Donau vabita potencialne obiskovalce mesta kar z mikrodozami, zajetimi v tabletkah.
Dunajska turistična organizacija (Wien Tourismus) in agencija Jung von Matt Donau vabita potencialne obiskovalce mesta kar z mikrodozami, zajetimi v tabletkah.
Dunajska turistična organizacija s kampanjo »Pridi na izlet na Dunaj (Take a trip to Vienna)« cilja na prebivalce Velike Britanije in Združenih držav Amerike kar s pomočjo tabletke, v kateri so v mikrodozah zajete esence šestih klasičnih dunajskih znamenitosti. Tabletke so nastale v tesnem sodelovanju s priznano dunajsko lekarno Saint Charles Apothecary. Farmacevti so namreč šest edinstvenih dunajskih izkušenj strnili v šest prebavljivih mikroodmerkov. Vsaka mikrodoza vsebuje sestavino, neposredno pridobljeno z dunajskih turističnih točk – od ikonične umetnosti Gustava Klimta, najboljših mestnih vinogradov, cenjenih dunajskih simfonikov, velikanskega panoramskega kolesa – najstarejšega te vrste – do Sigmunda Freuda in kraljevskega španskega jahanja.
Dunajska turistična organizacija s kampanjo »Pridi na izlet na Dunaj (Take a trip to Vienna)« cilja na prebivalce Velike Britanije in Združenih držav Amerike kar s pomočjo tabletke, v kateri so v mikrodozah zajete esence šestih klasičnih dunajskih znamenitosti. Tabletke so nastale v tesnem sodelovanju s priznano dunajsko lekarno Saint Charles Apothecary. Farmacevti so namreč šest edinstvenih dunajskih izkušenj strnili v šest prebavljivih mikroodmerkov. Vsaka mikrodoza vsebuje sestavino, neposredno pridobljeno z dunajskih turističnih točk – od ikonične umetnosti Gustava Klimta, najboljših mestnih vinogradov, cenjenih dunajskih simfonikov, velikanskega panoramskega kolesa – najstarejšega te vrste – do Sigmunda Freuda in kraljevskega španskega jahanja.
»Največji izziv je bil spremeniti pravo izkušnjo v obliko tablete. Tu ni bil poudarek na dodajanju snovi, ki spreminja um, temveč na zagotavljanju, da vsaka posamezna tabletka do mikroskopske stopnje resnično vsebuje te posebne izkušnje. Po več prototipih smo dosegli natanko to,« je komentiral magister farmacije Alexander Ehrmann, ustanovitelj lekarne Saint Charles Apothecary.
DUNAJSKI (U)TRIP
Snovalci akcije so ob tabletah, ki so jih razposlali predvsem novinarjem, vplivnežem in organizatorjem nagradnih iger, zapisali pismo: »Želite doživeti Dunaj, a vas malce skrbi, da bi vas prevzela razkošje in lepota mesta? Potem imamo popolno rešitev: lahko se pripravite na popolno izkušnjo z mikrodoziranjem Dunaja preko tablete. Potopite se v bistvo stvari, zaradi katerih je Dunaj najbolj primerno mesto na svetu.«
Z aktivacijo želijo privabiti turiste iz obeh držav in pri kampanji ciljajo na vse bolj priljubljen trend mikrodoziranja (ZDA danes zasedajo že tretje mesto na lestvici največjega števila turistov na Dunaju).
Avtor: Kaja Kovič
VIR: Marketing magazina