Vsako poletje lahko na družbenih omrežjih spremljamo fotografije zagorelih nog, ki »pozirajo« na plaži, bazenu ali kje drugje. Trend so izkoristili pri blagovni znamki hrenovk Oscar Mayer.
Vsako poletje lahko na družbenih omrežjih spremljamo fotografije zagorelih nog, ki »pozirajo« na plaži, bazenu ali kje drugje. Trend so izkoristili pri blagovni znamki hrenovk Oscar Mayer.
Ključnik #hotdogorlegs (torej hot dog ali noge) ima na TikToku skoraj 14 milijonov ogledov, zdaj pa bo marsikdo ob tem ključniku pomislil tudi na blagovno znamko Oscar Mayer. Pri snovanju oglaševalske akcije so se povezali z newyorško agencijo Johannes Leonardo, kjer so pripravili vrsto fotografij, na katerih so noge zamenjali s hrenovkami, ki so jih postavili pred različna zanimiva ozadja.
Ključnik #hotdogorlegs (torej hot dog ali noge) ima na TikToku skoraj 14 milijonov ogledov, zdaj pa bo marsikdo ob tem ključniku pomislil tudi na blagovno znamko Oscar Mayer. Pri snovanju oglaševalske akcije so se povezali z newyorško agencijo Johannes Leonardo, kjer so pripravili vrsto fotografij, na katerih so noge zamenjali s hrenovkami, ki so jih postavili pred različna zanimiva ozadja.
»Že dolga leta se vsako poletje na družbenih omrežjih pojavljajo noge, ki so sumljivo podobne hrenovkam in zakrivajo sicer slikovite poglede. To poletje pa je Oscar Mayer poskrbel za to, da boste ob takšnih objavah pomislili nanje,« pravi Nathan Frank, kreativni direktor v agenciji Johannes Leonardo. Kelsey Rice, pridružena direktorica za komunikacije pri blagovni znamki Oscar Mayer, dodaja, da so z aktivacijo želeli predvsem zabavati.
VIR: MM Marketing Magazin