Največje število gledalcev si je do sedaj ogledalo nedeljsko drugo serijo mešanih ekip, ki je osvojila bronasto kolajno.
Največje število gledalcev si je do sedaj ogledalo nedeljsko drugo serijo mešanih ekip, ki je osvojila bronasto kolajno.
Svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju v Planici je pred televizijske ekrane minuli vikend prikovalo številne športne navdušence.
Služba za komuniciranje RTV Slovenija
27. februar 2023 ob 12:04
Ljubljana - RTV SLO
Ljubljana - RTV SLO
Največje število gledalcev si je do sedaj ogledalo nedeljsko drugo serijo mešanih ekip, ki je osvojila bronasto kolajno. V povprečju si jo je ogledalo kar 22,9 odstotkov oziroma 438.000 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju skoraj polovico takratnih gledalcev televizije. Ta tekma je tako v letošnjem letu do sedaj tudi najbolj gledana vsebina na TV Slovenija.
Najvišja minutna gledanost je bila dosežena na vrhuncu tekme ob 18.50, ko je TV SLO 2 gledalo celo 24,8 odstotkov oz. 473.800 gledalcev. Odlično gledanost je v nedeljo dosegla tudi prva serija mešanih ekip, povprečju jo je spremljalo kar 20,6 odstotkov oz. 392.800 gledalcev nad 4. letom starosti, kar je predstavljalo 53-odstotni delež gledalcev televizije.
Foto: Smučarska zveza Slovenije
Tudi sobotna tekma skakalcev (M) na srednji skakalnici je privabila številne gledalce, najbolj je bila gledana druga serija, ogledalo si jo je namreč kar 20,6 odstotkov oziroma 393.600 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju več kot polovico takratnih gledalcev televizije.
Vsaj minuto letošnjega svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v Planici in oddajo Planica, Planica pa si je do sedaj na TV Slovenija 2 ogledalo kar 55 odstotkov oz. 1.056.400 različnih gledalcev, starejših od štirih let.
Smučarski skoki na TV Slovenija 2 so bila minuli vikend tako v soboto, kakor tudi v nedeljo najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva, 25.2. – 26.2.2023
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost znotraj istega dneva, 25.2. – 26.2.2023