Slovenija na trgu ZDA nadaljuje z aktivnostmi za povečevanje prepoznavnosti kot države z uspešnim in dinamičnim gospodarstvom, privlačnimi naložbenimi priložnostmi ter bogato turistično ponudbo.
Slovenija na trgu ZDA nadaljuje z aktivnostmi za povečevanje prepoznavnosti kot države z uspešnim in dinamičnim gospodarstvom, privlačnimi naložbenimi priložnostmi ter bogato turistično ponudbo. Drevi bodo ameriški košarkarski navdušenci spoznavali Slovenijo kot privlačno turistično destinacijo z velikim športnim srcem na dogodku 'I feel Slovenia night' na košarkarski tekmi kluba Dallas Mavericks. Obenem se bosta v tem tednu v Dallasu in Austinu ob obisku slovenske poslovno-razvojne delegacije odvila poslovna foruma, namenjena vzpostavljanju in poglabljanju poslovnih vezi, potekali bodo tudi obiski ameriških podjetij in institucij.
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je s SPIRIT Slovenija in Slovensko turistično organizacijo (STO) ter Ministrstvom za zunanje in evropske zadeve, Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM) in programskim partnerjem AmCham, letos ponovno pripravil poslovno in promocijsko dogajanje v Dallasu. Združene države Amerike so prioritetno tržišče za povečevanje blagovne menjave oziroma izvoz slovenskih izdelkov in storitev ter trg, s katerega pričakujemo najresnejše kapitalsko in panožno ustrezne investitorje. Obenem so ZDA najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma.
Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, je izpostavila: »Na STO prek različnih kanalov že vrsto let kontinuirano nagovarjamo potencialne turiste iz ZDA, pri čemer ciljamo zlasti zahtevnejše goste, ki jih zanimajo avtentična, personalizirana doživetja. Zabeleženo rekordno število ameriških turistov in njihovih prenočitev v Sloveniji v letu 2023 je pokazatelj, da naša prizadevanja za večjo prepoznavnost in ugled države na trgu ZDA prinašajo sadove. Z dogodki, kot je 'I feel Slovenia night', in s sodelovanjem z vrhunskimi športniki in organizacijami, kot sta klub Dallas Mavericks in naš košarkarski as Luka Dončić, na STO uspešno približamo Slovenijo svetovni javnosti in utrjujemo njeno podobo aktivne, zelene in gostoljubne destinacije.«
Kontinuirane promocijske aktivnosti tečejo v partnerstvu STO s košarkarskim klubom Dallas Mavericks, za katerega igra verjetno najbolj prepoznavni Slovenec v svetu, Luka Dončić. Edinstven promocijski dogodek 'I Feel Slovenia night' bo American Airlines Center v Dallasu drevi znova obarval v slovensko zeleno ob tekmi lige NBA med kluboma Dallas Mavericks in Boston Celtics. Skozi raznolike promocijske aktivnosti bodo košarkarski navdušenci začutili Slovenijo, domovino vrhunskega in izjemno priljubljenega Dončića.
Več izjav in informacij o dogodku 'I feel Slovenia night', gospodarski delegaciji in poslovnih forumih lahko preberete v medijskem središču.
VIR: STO
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport je s SPIRIT Slovenija in Slovensko turistično organizacijo (STO) ter Ministrstvom za zunanje in evropske zadeve, Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM) in programskim partnerjem AmCham, letos ponovno pripravil poslovno in promocijsko dogajanje v Dallasu. Združene države Amerike so prioritetno tržišče za povečevanje blagovne menjave oziroma izvoz slovenskih izdelkov in storitev ter trg, s katerega pričakujemo najresnejše kapitalsko in panožno ustrezne investitorje. Obenem so ZDA najpomembnejši oddaljeni trg slovenskega turizma.
Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, je izpostavila: »Na STO prek različnih kanalov že vrsto let kontinuirano nagovarjamo potencialne turiste iz ZDA, pri čemer ciljamo zlasti zahtevnejše goste, ki jih zanimajo avtentična, personalizirana doživetja. Zabeleženo rekordno število ameriških turistov in njihovih prenočitev v Sloveniji v letu 2023 je pokazatelj, da naša prizadevanja za večjo prepoznavnost in ugled države na trgu ZDA prinašajo sadove. Z dogodki, kot je 'I feel Slovenia night', in s sodelovanjem z vrhunskimi športniki in organizacijami, kot sta klub Dallas Mavericks in naš košarkarski as Luka Dončić, na STO uspešno približamo Slovenijo svetovni javnosti in utrjujemo njeno podobo aktivne, zelene in gostoljubne destinacije.«
Kontinuirane promocijske aktivnosti tečejo v partnerstvu STO s košarkarskim klubom Dallas Mavericks, za katerega igra verjetno najbolj prepoznavni Slovenec v svetu, Luka Dončić. Edinstven promocijski dogodek 'I Feel Slovenia night' bo American Airlines Center v Dallasu drevi znova obarval v slovensko zeleno ob tekmi lige NBA med kluboma Dallas Mavericks in Boston Celtics. Skozi raznolike promocijske aktivnosti bodo košarkarski navdušenci začutili Slovenijo, domovino vrhunskega in izjemno priljubljenega Dončića.
Več izjav in informacij o dogodku 'I feel Slovenia night', gospodarski delegaciji in poslovnih forumih lahko preberete v medijskem središču.
VIR: STO