V začetku septembra 202 je ekipa GZS ZGIGM obiskala IIPLE - Inštitut za poklicno izobraževanje gradbenih delavcev province Bologna.

V okviru pobude ARTVET smo razpravljali v kakšni meri v državah EU uporabljajo VR, AR, MR, XR v gradbenem izobraževanju in usposabljanju:

-katere tehnologijo se se že uveljavile in zakaj, 
-koliko projektov se je v preteklosti že izvedlo s pomočjo programov EU,
-kaj vse je že na voljo in kako nam znajo nova orodja, tehnologije in koncepti pomagati.

Mlajše generacije tehnologija povečini navdušuje in pritegne, starejše malce manj. Diskusija je tekla o priložnostih in tveganjih, kako se priučiti uporabe novih tehnologij in orodij, kako pomagati učiteljem in vsem vključenim v pedagoški proces.

Možnosti uporabe obogatene resničnosti - AR (osrednjega interesa na srečanju) vidimo v pripravi domačih nalog za osebe vključene v izobraževanje v času pandemije, pridobivanju izkušenj iz prakse na ustanovah brez ustreznih prostorov/delavnic ali primernega orodja in materiala za delo ter za nadomeščanje odsotnih učiteljev oziroma učiteljev za strokovne predmete, ki jih primanjkuje.

Praktična delavnica o uporabi orodja MirageXR (ponudnika WEKIT Experience Capturing Solutions za ustvarjanje izobraževalnih vsebin z razširjeno resničnostjo) nas je navdušila obenem pa opomnila na premišljen in strateški pristop k tovrstnemu ponujanju izobraževalnih vsebin.
Aplikacija za ANDROID>>
Aplikacija za APPLE>>
Oblikovali smo učne naloge za pridobivanje s prakso poveznih izkušenj za gradbene profile ter raziskovali nabor in tehnične zmožnosti novega orodja. Učitelji in mentorji vabljeni, da preizkusite orodje tudi vi - sporočite uporabniško izkušnjo! Kje pa vi vidite potencial za uporabo AR v izobraževalnem procesu?

Kadroviki v gradbenih podjetjih premislite ali bi lahko tudi onboarding proces (za nove sodelavce v podjetju) prevedli v XR obliko!

Razprava o XR, VR, AR, MR v izobraževalne namene se bo nadaljevala jeseni v Liegu, v Belgiji.

Fotogalerija


PR: GZS