Na naslovnici MM-a #510 gostimo Evo Škedelj, ki je pod okriljem Httpoola globalna vodja za trženje Metinih aplikacij na kar trinajstih trgih.
Na naslovnici MM-a #510 gostimo Evo Škedelj, ki je pod okriljem Httpoola globalna vodja za trženje Metinih aplikacij na kar trinajstih trgih.
Med drugim smo se v pogovoru dotaknili spremenjenih navad potrošnikov v pokoronskem obdobju, saj Meta razpolaga z ogromno podatki o potrošnikih. Njene ugotovitve glede njihovega vedenja so zato vedno dobrodošle, še posebej zato, ker dobro napovedujejo tudi prihodnje nakupne navade in vedenje.
Verjamemo, da bodo tudi druge zgodbe pritegnile vašo pozornost, na primer zgodbe o znamkah, ki praznujejo častitljive obletnice ali pa uspešno uvajajo nove marketinške pristope, kot so Cockta, ki s svojimi nekonvencionalnimi oglaševalskimi prijemi učinkovito nagovarja mlajše generacije, Natureta, ki se na svojo stoletno tradicijo ozira z vintage oglasi, in Mlekarna Celeia, kjer s ponosom pripovedujejo o svoji novi oglaševalski akciji.
VIR: MM