Osma generacija limuzine BMW serije 5 - digitalna, dinamična in prvič povsem električna kot BMW i5.

Osma generacija limuzine BMW serije 5 - digitalna, dinamična in prvič povsem električna kot BMW i5. Nova izdaja najuspešnejše poslovne limuzine na svetu s prepoznavnim dizajnom, edinstvenim ravnovesjem med športnostjo in voznim udobjem, inovativno opremo in naprednimi digitalnimi storitvami. BMW i5 kot nov simbol trajnostne premium mobilnosti v segmentu vozil višjega srednjega razreda.

Osma generacija limuzine BMW serije 5 - digitalna, dinamična in prvič povsem električna kot BMW i5. Nova izdaja najuspešnejše poslovne limuzine na svetu s prepoznavnim dizajnom, edinstvenim ravnovesjem med športnostjo in voznim udobjem, inovativno opremo in naprednimi digitalnimi storitvami. BMW i5 kot nov simbol trajnostne premium mobilnosti v segmentu vozil višjega srednjega razreda.

Uvedba nove limuzine BMW serije 5 na trg od oktobra 2023 z globalno usmerjeno strukturo ponudbe.
 
Popolnoma električni BMW i5 je že od začetka na voljo po vsem svetu, od pomladi 2024 pa tudi kot potovalni model. Visoko učinkoviti bencinski in dizelski motorji z 48-voltno tehnologijo blagega hibrida v vsaki različici za posamezno tržišče. Razširitev ponudbe na priključne hibridne modele spomladi 2024.

Že od začetka tehnološko odprta in prilagodljiva arhitektura pogona.
 
Povsem električni, priključni hibridni, bencinski in dizelski motorji z enotnim konceptom in zasnovo vozila. Različice modela Ali izdelujejo izključno v tovarni BMW Group v Dingolfingu. Tradicionalna proizvodna lokacija, v kateri že 50 let izdelujejo vozila BMW serije 5. Dosledno zmanjšanje odtisa C02 s trajnostno strategijo, ki vključuje tudi dobavno verigo, izbiro materialov, ki varčujejo z viri, in uporabo zelene električne energije v proizvodnji.

Reinterpretacija značilnega dizajna limuzine BMW serije 5.
Jasen, zmanjšan oblikovalski jezik in atletski proporci poudarjajo športno eleganco in prisotnost. Zunanje mere so se povečale za 97 milimetrov - na 5.060 milimetrov, v širino za 32 milimetrov - na 1.900 milimetrov in v višino za 36 milimetrov - na 1.515 milimetrov. Medosna razdalja se je povečala za 20 milimetrov - na 2.995 milimetrov. 

Pogled od spredaj s sodobno interpretacijo za znamko značilnih dvojnih žarometov in ledvička BMW.
Značilen obraz s štirimi očmi v novi, zmanjšani različici. Po želji so na voljo prilagodljivi žarometi LED, vključno z matričnimi dolgimi lučmi in modri oblikovni elementi. M Luči Shadow Line so na voljo kot dodatna oprema. Ledvička BMW s širokim obročem in opcijsko osvetlitvijo BMW Iconic Glow izstopajo daleč naprej.

Dinamično raztegnjena silhueta z dvema značilnima linijama in črnimi stranskimi obrobami.
Hofmeistrov pregib je poudarjen z grafičnim elementom z vtisnjeno številko 5. Izrazit zadnji del s svetlobnimi enotami. Natančno določeni viri svetlobe so razdeljeni s kromiranimi trakovi v obliki črke L. Široka paleta barv. Ob uvedbi na trg so na voljo tudi barve BMW Individual. Najvišji model v seriji in opcijski športni paket M s posebnimi oblikovnimi elementi M.

Paket M Sport Pro je prvič na voljo za BMW serije 5 Sedan. Sodobno zasnovana notranjost z veliko prostora in optimiziranim zvočnim udobjem, ne glede na vrsto vožnje. Nova interpretacija tipične, v voznika usmerjene zasnove kokpita BMW z ukrivljenim zaslonom BMW. 12.3-palčni informacijski zaslon in 14,9-palčni nadzorni zaslon za skupno stekleno površino, ukrivljeno proti vozniku.

Znatno manjše število gumbov in upravljalnih elementov.
Nova interakcijska vrstica BMW z elegantno osvetljeno površino. Inovativna kombinacija funkcij notranje osvetlitve, dekoracije in upravljanja v samo enem elementu, ki se razteza po celotni širini armaturne plošče in do vrat. Prenovljen volan, ki je spodaj sploščen in ima dva ali tri krake, odvisno od opreme. Nove večfunkcijske tipke z aktivno haptiko. Atmosfersko osvetljena nadzorna plošča s preoblikovanim izbirnikom prestav na sredinski konzoli.

Prvič pri BMW je v osnovno različico vključena popolnoma veganska notranja oprema.
Novi BMW serije 5 Limuzina je serijsko opremljen s črnimi sedeži Veganza z lastnostmi usnja. Po želji je na voljo z okrasno perforacijo in v treh drugih barvah. Veganski površinski material je prvič uporabljen tudi za volan. Paket M Sport vključuje sedežne površine Veganza/Alcantara. Opcijsko Usnjeno oblazinjenje BMW Individual Merino je na voljo v več dvobarvnih različicah.

Novi športni sedeži so serijski, udobni sedeži so na voljo kot dodatna oprema.
Standardna oprema vključuje tudi samodejno klimatsko napravo s skoraj nevidnimi zračniki, avdiosistem s šestimi zvočniki in štirimi priključki USB-C. Kot dodatna oprema so med drugim na voljo tudi: fiksna panoramska steklena streha z izjemno veliko vidno površino, sistem Travel & Comfort, sistem Bowers & Wilkins Surround Sound System in BMW IconicSounds Electric za BMW i5.

Zmogljivost avtomobila BMW i5 M60 xDrive (kombinirana poraba energije po WLTP: 20.6–18,2 kWh/100 km (62 mph); predhodni podatki) kot najboljši model v seriji. Dve visoko integrirani pogonski enoti na sprednji in zadnji osi, sistemska moč: 442 kW/601 KM, sistemski navor: 795 Nm (549 Ib-ft) v načinu My Sport in 820 Nm (605 Ib-ft), ko je aktivirana funkcija M Sport Boost ali M Launch Control. Pospešek od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde, največja hitrost 230 km/h. Doseg: 455–516 km (282–320 milj) po WLTP. Na voljo tudi ob začetku prodaje na trgu: BMW i5 eDrive40 (kombinirana poraba energije po WLTP: 19.5–15,9 kWh/ 100 km (62 milj); predhodni podatki) kot druga povsem električna različica modela z 250 kW/340 KM in največjim navorom 430 Nm (295 Ib-ft) s funkcijo Sport Boost ali Launch Control. Pospešek od 0 do 100 km/h v 6,0 sekunde, največja hitrost 193 km/h. Doseg: 477–582 km (296–362 milj) po WLTP.

Kombinirana polnilna enota BMW i5 omogoča serijsko polnjenje z izmeničnim tokom z močjo do 11 kW, po želji pa tudi do 22 kW. Polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 205 kW omogoča povečanje dosega do 156 kilometrov v 10 minutah. Nova funkcija MAX RANGE poveča doseg do 25 odstotkov, tako da omeji moč in hitrost ter izklopi funkcije udobja.

Razširjena ponudba izdelkov BMW Charging.
Premiera za povezano domače polnjenje z BMW i5 in priključnimi hibridnimi modeli. Paket, ki ga ponujamo skupaj s strateškim partnerjem za sodelovanje E.ON, ustvarja pogoje za šolarsko in obremenitveno optimizirano polnjenje (faza 1), v nadaljnji fazi širitve pa za stroškovno optimizirano polnjenje na podlagi dinamičnega sporazuma o tarifi za električno energijo (faza 2, od leta 2024). Povezano domače polnjenje je tudi osnova za povezovanje z energetskim trgom preko dvosmernega polnjenja v prihodnjih generacijah vozil.

BMW i5 je prvo vozilo, ki lahko uporablja funkcijo Plug & Charge.
Na javnih polnilnih postajah je mogoča samodejna avtentikacija in shranjevanje do petih posameznih pogodb z možnostjo polnjenja. Več športnosti in večja učinkovitost zaradi bencinskih in dizelskih motorjev nove modularne generacije BMW Group Efficient Dynamics z 48-voltno milo hibridno tehnologijo. Ponudba bo na voljo na določenih trgih.

Ponudba za Evropo vključuje novi BMW 520i Sedan (kombinirana poraba goriva: 6.4–5,7 1/100 km (62 milj); emisije C02: 144 - 130 g/km po WLTP; predhodni podatki) s 153 kW/208 KM ter novi BMW 520d Sedan (kombinirana poraba goriva: 5.6–5,1 1/100 km (62 milj); emisije C02: (147–133 g/km po WLTP; preliminarni podatki) in novi BMW 520d xDrive Limuzina (kombinirana poraba goriva: 1,5 - 2,5 g/km po WLTP; preliminarni podatki): 6.0–5,5 1/100 km (62 milj); emisije C02: (157 143 g/km po WLTP; predhodni podatki) s 145 kW/197 KM v vsakem času.

Modeli z motorjem z notranjim izgorevanjem so serijsko opremljeni novim 8-stopenjskim športnim menjalnikom Steptronic, ki vključuje prestavne ročice na volanu in Sport Boost v kombinaciji s paketom M Sport: Dolg kabel na levi prestavni ročici aktivira največjo pogonsko moč za izjemno dinamičen odziv pri pospeševanju.

Obsežno izboljšana tehnologija podvozja, prilagojena posameznim modelom. Neposredno nadzorovano omejevanje zdrsa koles in športni volan s spremenljivim krmilnim razmerjem sta zdaj serijska. Napredno integralno aktivno krmiljenje je na voljo kot del opcijske opreme Adaptive Suspension Professional. Na voljo tudi kot dodatna oprema. M-športno vzmetenje s čvrstejšim vzmetenjem, nastavitvami blažilnikov in stabilizatorjev ter nastavitvami vzmetenja. Posebna oprema Adaptive Suspension Professional (serijsko pri BMW i5 M60 xDrive) z elektronsko nadzorovanimi blažilniki in novim upravljanjem bočne dinamike. Napredno krmilna logika v enaki meri povečuje dinamično zmogljivost in udobje vožnje. Prilagodljivo M-podvozje Professional tudi z aktivno stabilizacijo vloge.

18-palčna kolesa iz lahke zlitine so standardna oprema. 
BMW i5 in priključni hibridni modeli z 19-palčnimi platišči iz lahke litine kot standardno opremo. Po želji so na voljo do 21-palčna platišča iz lahke zlitine, športne pnevmatike in športni zavorni sistem.

Bistveno razširjena ponudba sistemov za samodejno vožnjo in parkiranje.
Pomočnik za vožnjo po avtocesti, ki je na voljo v ZDA in Kanadi ter prvič v Nemčiji, omogoča nadzor razdalje in krmiljenje pri hitrostih do 130 km/h (85 mph). Vozniki lahko udobno namestijo roke in se posvetijo spremljanju prometnih razmer. Prvič na svetu v novem BMW serije 5 Sedan: Aktivni pomočnik za menjavo voznega pasu z aktiviranjem z očmi. Opcijski parkirni pomočnik Professional omogoča vozniku nadzor nad parkiranjem vozila zunaj vozila. Manevre, dolge do 200 metrov, lahko upravljate s pametnim telefonom preko aplikacije My BMW.

Napredni BMW iDrive s funkcijo "QuickSelect" in BMW Operating System 8.5.
Nov začetni zaslon z navpično razporejenimi ikonami funkcij na isti ravni. Hitri dostop ,,QuickSelect" vam omogoča neposredno izbiro funkcij brez prehoda v podmenije. Hitro, intuitivno upravljanje s funkcijo dotika BMW ukrivljenega zaslona v slogu naprav zabavne elektronike.

Igre v avtomobilu: sodelovanje z igralno platformo AirConsole omogoča obliko iger v avtomobilu, ki je edinstvena v avtomobilskem sektorju. Vozniki in potniki lahko igrajo tako imenovane priložnostne igre, ko vozilo miruje, na primer za premostitev časa med polnjenjem visokonapetostne baterije vozila BMW i5. Na voljo je tudi pretakanje videoposnetkov na nadzornem zaslonu s storitvijo YouTube in aplikacijo Bundesliga v avtomobilu.

Nov scenarij dobrodošlice z razsvetljavo in osebnim pozdravom.
Grafični elementi, projicirani s stranskih kril, po želji v obliki dinamične svetlobne preproge. BMW Digital Key Plus je na voljo za ustrezne pametne telefone z operacijskim sistemom iOS ali Android. 
Splošna izkušnja z vozilom z novimi načini My Modes.
Glede na stopnjo opreme novi BMW serije 5 Limuzina ponuja My MODES PERSONAL, SPORT, EFFICIENT, RELAX, EXPRESSIVE in DIGITAL ART. Standardni BMW Live Cockpit Plus z navigacijskim sistemom BMW Maps v oblaku. Vodenje po poti, optimizirano za polnjenje, za BMW i5 je bilo še izboljšano. Opcijski BMW Live Cockpit Professional vključuje tudi BMW Head-Up Display in razširjeni pogled na nadzornem zaslonu ali instrumentni plošči. BMW Intelligent Personal Assistant z razširjenimi funkcijami. Optimizirana vizualizacija in prekrivanje besedila na nadzornem zaslonu krepita dialog med voznikom in vozilom.

Optimizirana povezljivost in kakovost telefonije z dvema standardnima mobilnima radijskima antenama 5G, po želji pa tudi s štirimi.
Osebno eSIM lahko aktivirate v vozilu. V izbranih državah BMW ID omogoča plačilo parkirnine samodejno iz vozila. BMW Proactive Care kot nova platforma za komunikacijo s strankami. Glede na razmere se predlagajo ustrezne storitve ali ponudbe za pomoč, ki se nato izvedejo po ustreznem kanalu, odvisno od nujnosti.

Notranja kamera omogoča snemanje in prenos fotografij in videoposnetkov notranjosti na pametni telefon stranke. Integracija pametnih telefonov z Apple CarPlay® in Android Auto™. Oddaljene nadgradnje programske opreme in trgovina BMW ConnectedDrive Store za integracijo novih in izboljšanih funkcij vozila.

Različice modela:
BMW i5 eDrive40:
Peta generacija tehnologije BMW eDrive, elektromotor na zadnji osi, izhodna moč: 250 kW/340 KM pri 8.000 vrt./min,
najv. navor: 400 Nm (295 Ib-ft) pri 0–5.000 vrt/min, 430 Nm (317 Ib-ft) s funkcijo Sport Boost ali Launch Control, pospešek [0–100 km/h]: 6,0 sekunde, najv. hitrost: 193 km/h (120 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 19.5–15,9 kWh/100 km (62 mph),
doseg: 477–582 km (296–361 milj) po WLTP.

BMW i5 M60 xDrive:
Peta generacija tehnologije BMW eDrive, en elektromotor na sprednji in en na zadnji osi, električni pogon na vsa kolesa BMW xDrive, izhodna moč: 442 kW/601 KM pri 8.000 vrtljajih na minuto,
najv. navor: 795 Nm (549 Ib-ft) pri 0–5.000 vrt/min, 820 Nm (605 Ib-ft) s funkcijo M Sport Boost ali M Launch Control, pospešek [0–100 km/h]: 3,8 sekunde, najv. hitrost: 230 km/h (143 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 20.6–18,2 kWh/100 km (62 mph),
doseg: 455–516 km (282–320 milj) po WLTP.

BMW 530e (na voljo od pomladi 2024):
Vrstni štirivaljni bencinski motor, priključni hibridni sistem z električnim sinhronskim motorjem, 8-stopenjski menjalnik Steptronic Sport, skupni pogon vozila:
Izhodna moč sistema: 220 kW/299 KM (vključno s časovnim povečanjem), sistemski navor: 450 Nm (332 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1998 cm³
nazivna izhodna moč: 140 kW/190 KM pri 4.400–6.500 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 310 Nm (229 Ib-ft) pri 1.500 do 4.000 vrtljajih na minuto, električni motor:
Nazivna izhodna moč: 135 kW/184 KM
najv. navor: 250 Nm (184 Ib-ft).
največji navor na vhodu menjalnika: 400 Nm (332 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 6,4 sekunde,
najv. hitrost: 230 km/h (143 mph),
najv. hitrost (električna): 140 km/h.
električni doseg po WLTP: 87–102 km (54 do 63 milj), kombinirana poraba goriva po WLTP: 0.8–0,6 1/0–100 km/h (62 mph) (62 mph),
kombinirana poraba energije po WLTP: 21.4–18,9 kWh/100 km (62 mph),
Emisije C02 iz goriva po WLTP: 19–14 g/km, emisijski standard: Euro 6e.

BMW 550e xDrive (na voljo od pomladi 2024):
Vrstni šestvaljni bencinski motor, priključni hibridni sistem z električnim sinhronskim motorjem, 8-stopenjski menjalnik Steptronic Sport, BMW xDrive,skupni pogon vozila:
Izhodna moč sistema: 360 kW/489 KM (vključno s časovnim povečanjem), sistemski navor: 700 Nm (332 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 2.998 cm3,
nazivna izhodna moč: 230 kW/313 KM pri 5.000–6.500 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 450 Nm (332 Ib-ft) pri 1.750–4.700 vrtljajih na minuto, električni motor:
Nazivna izhodna moč: 145 kW/197 KM,
najv. navor: 280 Nm (184 Ib-ft).
največji navor na vhodu menjalnika: 450 Nm (332 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 4,3 sekunde,
najv. hitrost: 250 km/h (143 mph),
najv. hitrost (električna): 140 km/h.
električni doseg po WLTP: 79–90 km
kombinirana poraba goriva po WLTP: 1.1–0,8 1/100 km (62
mph),
kombinirana poraba energije po WLTP: 22.5–20,1 kWh/100 km (62 mph),
Emisije C02 iz goriva po WLTP: emisijski standard24–19 g/km: Euro 6e.

BMW520i:
Vrstni štirivaljni bencinski motor, 48-voltna blaga hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, skupni pogon vozila:
Izhodna moč: 153 kW/208 KM, navor: 330 Nm (243 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1998 cm³
nazivna izhodna moč: 140 kW/190 KM pri 4.400–6.500 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 310 Nm (229 Ib-ft) pri 1.500 do 4.000 vrtljajih na minuto, električni motor: (48-voltni generator z ročično gredjo):
Nazivna izhodna moč: 13 kW/18 KM, nazivni navor: 200 Nm (148 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 7,5 sekunde, najv. hitrost: 230 km/h (143 milj),
kombinirana poraba po WLTP: 6,4–5,7 1/0–100 km/h (62 mph),
kombinirane emisije C02 po WLTP: 144–130 g/km, emisijski standard: Euro 6e. BMW 530i (ni na voljo v Evropi):
Vrstni štirivaljni bencinski motor, 48-voltna blaga hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, skupni pogon vozila:
Izhodna moč: 190 kW/258 KM, navor: 00 Nm (243 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1998 cm³
nazivna izhodna moč: 190 kW/258 KM pri 4.700–6.500 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 400 Nm (295 Ib-ft) pri 1.500 do 4.000 vrtljajih na minuto, električni motor: (48-voltni zagonski generator v jermenskem pogonu):
Nazivna izhodna moč: 8 kW/11 KM, nazivni navor: 25 Nm (18 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 6,2 sekunde, najv. hitrost: 250 km/h (155 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 7,2–6,3 1/100 km (62 milj),
Kombinirane emisije CO2 po WLTP: 165–144 g/km.

BMW 530i xDrive (ni na voljo v Evropi):
Vrstni štirivaljni bencinski motor, 48-voltna mila hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, BMWxDrive skupni pogon vozila:
Izhodna moč: 190 kW/258 KM, navor: 400 Nm (243 Ib-ft)*.
Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1998 cm³
nazivna izhodna moč: 190 kW/258 KM pri 4.700–6.500 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 400 Nm (295 Ib-ft) pri 1.500 do 4.000 vrtljajih na minuto, električni motor: (48-voltni zagonski generator v jermenskem pogonu):
Nazivna izhodna moč: 8 kW/11 KM, nazivni navor: 25 Nm (18 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 6,1 sekunde, najv. hitrost: 250 km/h,
kombinirana poraba po WLTP: 7,5–6,6 1/0–100 km/h (62 mph),
Kombinirane emisije CO2 po WLTP: 171–151 g/km.
BMW 540i xDrive (od pomladi 2024, ni na voljo v Evropi):
Vrstni šestvaljni bencinski motor, 48-voltna mila hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, BMW xDrive skupni pogon vozila:
Izhodna moč: 280 kW/381 KM, navor: 540 Nm (243 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 2.998 cm3,
nazivna izhodna moč: 280 kW/381 KM pri 5.200–6.250 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 520 Nm (384 Ib-ft) pri 1.850–5.000 vrtljajih na minuto, električni motor: (48-voltni generator z ročično gredjo):
Nazivna izhodna moč: 13 kW/18 KM, nazivni navor: 200 Nm (148 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 4,7 sekunde, najv. hitrost: 250 km/h (143 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 7,7–6,8 1/100 km (62 milj),
Kombinirane emisije CO2 po WLTP: 176–156 g/km BMW520d:
In-line štirivaljni dizelski motor, 48-voltna blažja hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, skupni pogon vozila:
Izhodna moč: 145 kW/197 KM, navor: 400 Nm (243 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1995 cm³
nazivna izhodna moč: 145 kW/197 KM pri 4.000 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 400 Nm (295 Ib-ft) pri 1.500–2.750 vrtljajih na minuto, električni motor: (48-voltni zagonski generator v jermenskem pogonu):
Nazivna izhodna moč: 8 kW/11 KM, nazivni navor: 25 Nm (18 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 7,3 sekunde, najv. hitrost: 233 km/h (142 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 5,6–5,1 1/0–100 km/h (62 mph),
Kombinirane emisije C02 po WLTP: 147–133 g/km, emisijski standard: Euro 6e.

BMW 520d xDrive:
Vrstni štirivaljni dizelski motor, 48-voltna blažja hibridna tehnologija, 8-stopenjski menjalnik Steptronic, BMWxDrive celoten pogon vozila:
Izhodna moč: 145 kW/197 KM, navor: 400 Nm (243 Ib-ft)*.

Motor BMW TwinPower Turbo:
Prostornina valja 1995 cm³
nazivna izhodna moč: 145 kW/197 KM pri 4.000 vrtljajih na minuto, nazivni navor: 400 Nm pri 1500–4400 vrt./min elektromotor: (48-voltni zagonski generator v jermenskem pogonu):
Nazivna izhodna moč: 8 kW/11 KM, nazivni navor: 25 Nm (18 Ib-ft).
Hitrost vožnje/poraba/emisije:
Pospešek [0–100 km/h]: 7,3 sekunde, najv. hitrost: 228 km/h (142 mph),
kombinirana poraba po WLTP: 6,0–5,5 1/0–100 km/h (62 mph),
Kombinirane emisije C02 po WLTP: 157–143 g/km, emisijski standard: Euro 6e.

VIR: BMW Slovenija