21. novembra je Agencija 101 praznovala svoj 15. rojstni dan. Dino Zupančič in Peter Vidmar, ustanovitelja in direktorja, pravita, da čutita, da je še vedno vse pred njimi.

21. novembra je Agencija 101 praznovala svoj 15. rojstni dan. Dino Zupančič in Peter Vidmar, ustanovitelja in direktorja, pravita, da čutita, da je še vedno vse pred njimi.


Tina Guček Novinarka Marketing magazina


Za MM sta povedala, da so občutki ob rojstnem dnevu zelo dobri, saj so v teh 15-ih letih imeli veliko odličnih sodelovanj, tako s partnerji kot v ekipi. »Predvsem pa smo v agenciji vedno zvesti svoji filozofiji in ta je, da smo v ravnovesju med strastjo do dela in strastjo do življenja. Obenem pa čutiva, da je še vedno vse pred nami,« pravita. Dodata, da je v ekipi veliko energije in želje po oglaševalskih presežkih, zato z velikimi pričakovanji zrejo v prihodnost.

»V bistvu smo ta teden šele začeli praznovati, saj bomo obletnico postavljali v ospredje vse do 15. decembra, ko bomo z ekipo praznovali zaključek letošnjega leta. V tem času se bomo spominjali vseh super projektov in obudili še kakšno sočno agencijsko anekdoto,« še povesta.

»VESELIVA SE PRIHODNOSTI«

Ko ju vprašamo, kakšni so njuni spomini na 21. november 2008, povesta, da se spominjata predvsem močne želje in tega, da ni bilo nobenih ovir. »Ker sva oba po izobrazbi elektroinženirja, sva mislila, da je to lahko hendikep, ampak se je sčasoma pokazalo, da sta ravno analitično razmišljanje in neobremenjenost lahko prednost,« izvemo.

In kateri je bil tisti trenutek, ko sta prvič pomislila, da jim je uspelo? »Predvsem prejem priznanj s strani strokovne javnosti in nagrad na slovenskih in mednarodnih festivalih. Sicer pa mislimo, da imamo še zmeraj veliko za pokazati. Veseliva se prihodnosti. Dihamo digitalno, zato je praktično vsak dan priložnost za nekaj povsem novega,« menita.

Na koncu izpostavita še nekaj oglaševalskih akcij, čeprav priznata, da jih je težko izpostaviti le nekaj, ker so ponosni prav na vsako, ki so jo pripeljali od briefa do potrošnika. »Izpostavila bi Unicefovo »Skrito sobo pobega«, ki je bila projekt, pri katerem je skupaj dihala celotna agencija. Zelo ponosni smo tudi na dva večja projekta za Volkswagen, »VW Rocks« in »VW Špila«. Od športnih komunikacij, ki smo jih »servirali«, pa je bil najodmevnejši »Zmagovalni servis za Petrol«. Potem pa bi seveda izpostavila tudi najbolj sveže projekte z umetno inteligenco – do zdaj smo jih naredili že okoli deset. Med njimi so »GastarbAIter« za Delavsko svetovalnico, »Jedel bi po svoje« za Spar Slovenija in nazadnje mednarodno nagrajena aktivacija »AI.VAR« za Podravko,« skleneta.

VIR: MM