BTC City predstavlja nove darilne kartice, za katere pravijo, da so najpopolnejše darilo, ki prejemniku prinaša številne možnosti za nakupe, kulinarična doživetja, zabavo in razvajanje.
BTC City predstavlja nove darilne kartice, za katere pravijo, da so najpopolnejše darilo, ki prejemniku prinaša številne možnosti za nakupe, kulinarična doživetja, zabavo in razvajanje.
Kratek opis akcije: Kartice omogočajo postopno koriščenje pri več kot 250 ponudnikih v treh središčih po Sloveniji. »Pisana in mestoma eksotična podoba kartic je ključni element oglaševalske akcije. Ton komunikacije je tako s svojo podobo kot z nagovorom razgiban, urban, mladosten, sodoben in pozitiven, darilna kartica pa prikliče nasmeh na obraz vsem obdarovancem – z neomejeno možnostjo izbire, ki jo s široko paleto ponudnikov prinaša BTC City,« pravijo.
Elementi akcije: veliki plakatni panoji, tiskani oglasi, digitalni oglasi, videoanimacije, promocijski dogodki in aktivacije, radijski oglas, znamčenje območja BTC City (plakati, transparenti, različne nalepke na frekventnih lokacijah, oglaševanje v dvigalih ipd.), družbena omrežja, vplivneži, safety point prikazovalniki, spletna stran …
Oblikovanje kartic, idejna zasnova kampanje in umetniška direkcija: BTC City
Predstavnice naročnika: Brigita Švigelj, Janja Furjan, Sara Bogomolec in Polja Pretnar
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (produkcija oglasnih gradiv kampanje)
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Oblikovalka: Sanja Biščan
Fotograf: Aljoša Rebolj
Medijska agencija: iPROM
Družbena omrežja: Formitas creative
Razvoj in oblikovanje spletne trgovine: Humanfrog
Video: Ciril Trček
Dogodki in promocije: Fini oglasi
Začetek akcije: september 2023
VIR: MM