Sprememba lastništva je Novi KBM prinesla prehod z rdeče na zeleno barvo. Zdaj si z različnimi tržnokomunikacijskimi aktivnostmi prizadevajo za ozaveščanje ključnih ciljnih skupin o novi podobi.
Sprememba lastništva je Novi KBM prinesla prehod z rdeče na zeleno barvo. Zdaj si z različnimi tržnokomunikacijskimi aktivnostmi prizadevajo za ozaveščanje ključnih ciljnih skupin o novi podobi.
6. februarja 2023 je banka OTP uradno postala lastnica Nove KBM, kar velja za največji prevzem v zgodovini skupine OTP in hkrati enega od največjih mejnikov Nove KBM. Kot pravi Jure Bračko, direktor strateškega marketinga in komuniciranja v Novi KBM, sprememba lastništva med drugim prinaša prehod iz rdeče na zeleno. »Tukaj sta pomembna dva vidika. Prvi je prenova vseh ključnih točk, kar pomeni spremembe na več kot tisoč točkah. Vsaka ima svoje izzive in posebnosti, vsaka je povezana z usklajevanji in sodelovanji z različnimi deležniki. Drugi, ki je še pomembnejši, pa je ohranitev oziroma povišanje zavedanja nove podobe med ključnimi ciljnimi skupinami,« pravi.
»ČAKA NAS ZANIMIVO IN DINAMIČNO OBDOBJE«
Prenova v prvi fazi zajema spremembo vseh stičnih točk v novo podobo, okrepljena pa je s tržnokomunikacijskimi in internimi aktivnosti. Za ta del ocenjujejo, da bo končan v nekaj mesecih. V vzporednem obdobju, med zaključkom nakupnega procesa in načrtovano operativno združitvijo z banko SKB, pa jih čaka še veliko strateških razmislekov z novim lastnikom – tako glede končne korporativne blagovne znamke kot tudi njenega poziconiranja na trgu oziroma pri vseh ključnih javnostih. Proces prenove celostne grafične podobe bo potekal v skladu s smiselno začrtano časovnico in se bo pozneje povezoval tudi z načrtovano združitvijo obeh bank.
DOLGOROČEN PARTNERSKI ODNOS JE POMEMBEN
O prenovi podobe ozaveščajo tudi z novo oglaševalsko akcijo, ki so jo zasnovali v agenciji Pristop, s katero sodelujejo že dlje časa. Žiga Gliha, direktor projekta na Pristopu, pravi, da jim dolgoročen partnerski odnos z naročnikom omogoča, da lahko nudijo ustrezno podporo in se hitro odzovejo na spremembe, kar je bilo tudi ključno pri načrtovanju in zasnovi nove tržnokomunikacijske akcije.
Z oglaševalsko akcijo so predvsem želeli nevsiljivo prikazati preobrazbo iz rdeče v zeleno in hkrati ohraniti ključna protagonista v svojih zadnjih kampanjah, Primoža Rogliča in Loro Roglič Klinc. »V novi oglaševalski akciji tako spremljamo kratko zgodbo njune priprave na bančno spremembo. Primož prebarva tandemsko kolo iz prejšnje združitvene kampanje z rdeče na zeleno in na prijeten način preseneti Loro, obenem pa simbolično ponazori spremembo naše celostne grafične podobe. Zgodbo spremlja tudi življenjska misel, da so spremembe prave, kadar jih vodi zaupanje. In seveda, da jim damo priložnost, da nas peljejo naprej,« sklene Jure Bračko.
Celoten članek si boste lahko prebrali v aprilski številki MM-a (MM503), ki izide konec marca 2023.
VIR: MM