Cene zemeljskega plina pri GEN-I so se z novembrom znižale. To jim uspeva s prilagajanjem spremenjenim razmeram na mednarodnih trgih, s konkurenčnimi tarifami za gospodinjske in poslovne odjemalce.

Datum objave:
10. november 2023

Avtor:
Mare Bačnar

Avtor fotografij:
Freepik
Cene zemeljskega plina pri GEN-I so se z novembrom znižale. To jim uspeva s prilagajanjem spremenjenim razmeram na mednarodnih trgih, s konkurenčnimi tarifami za gospodinjske in poslovne odjemalce.

Nova cena ni le konkurenčna, temveč tudi nižja od regulirane, kar predstavlja odgovorno prilagajanje trenutnim razmeram.
V skladu s spremenjenimi razmerami na mednarodnih trgih zemeljskega plina se cene zemeljskega plina znižujejo tudi pri GEN-I. Po obljubljenem znižanju, ki bo stopilo v veljavo z začetkom leta 2024, podjetje že od novembra ponuja dodatno znižane cene zemeljskega plina. V želji po prilagajanju cen tržnim razmeram, GEN-I od 1. novembra dalje ponuja znižane cene zemeljskega plina. Gospodinjski odjemalci lahko zdaj koristijo ceno 0,05840 €/kWh brez DDV oziroma 0,07125 €/kWh z DDV, medtem ko je cena za male poslovne odjemalce postavljena na 0,05940 €/kWh brez DDV oziroma 0,07247 €/kWh z DDV.

Stabilnost na trgu zemeljskega plina
Po nihanju cen zemeljskega plina na mednarodnih trgih v pretekli zimi so se razmere sedaj umirile. To omogoča podjetjem, kot je GEN-I, ugodnejše nakupe energije, kar se odraža v nižjih cenah za končne porabnike. GEN-I je sicer uspešno prilagajal svoj mednarodni nakupni portfelj, kar mu omogoča, da ohranja konkurenčnost na trgu. Nova cena ni le konkurenčna, temveč tudi nižja od regulirane, kar predstavlja odgovorno prilagajanje trenutnim razmeram.

Trajnostna vizija
Znižanje cen zemeljskega plina je v skladu s ciljem GEN-I za zagotavljanje dostopne energije, ob upoštevanju trajnostnih vidikov. S tem podjetje omogoča svojim odjemalcem cenovno ugodnejšo energijo in spodbuja trajnostno uporabo virov. Cene zemeljskega plina pri GEN-I so nižje od 1. novembra naprej, sledijo pa spremembam na mednarodnih trgih. To prinaša potencialne prihranke za odjemalce, obenem pa odraža prilagajanje podjetja trenutnim tržnim razmeram. 

VIR: Naš Stik