V drugem delu serije člankov o sodelovanju med oddelkoma za marketing in IT smo se pogovarjali s predstavniki Mercatorja in Zavarovalnice Triglav.

V drugem delu serije člankov o sodelovanju med oddelkoma za marketing in IT smo se pogovarjali s predstavniki Mercatorja in Zavarovalnice Triglav.

Gašper Meden Novinar Marketing magazina

Foto
Rawpixelimages | Dreamstime.com

V seriji prispevkov Marketinški jin in jang ali kako sodelujeta marketing in poslovna informatika? med slovenskimi podjetji raziskujemo  sodelovanje teh dveh oddelkov. V tokratnem predstavljamo Mercator in Skupino Triglav.


RAZLIKE SO V AMBICIJAH

Za Kristino Gregorc, direktorico digitalne komunikacije, razvoja in spletne trgovine v Mercatorju,  je izjemno pomembna medsebojna usklajenost glede razumevanja panoge. »Bolje kot se razumemo, bolj učinkovito poteka delovni proces. Doseganju visoke ravni razumevanja in sodelovanja se je sicer treba posebej posvetiti, pri nas pa je to zelo razvito, za kar je zaslužno predvsem vodstvo. Tudi če se kdaj mnenja krešejo, je to konstruktivno, običajno pa gre bolj za razliko v tem, kako ambiciozno si želimo zastaviti cilje, da bodo uresničljivi.«

V primeru Mercatorja sicer ne zaznava morebitnih nesporazumov. »Naše ekipe so zelo strokovne, razmišljajo in delujejo strateško, razumejo tako poslovno kot tehnično oziroma IT-plat projektov, zato ne prihaja do nesporazumov, gre bolj za izzive. Poslovnemu delu se včasih zelo mudi, kot je na primer rok 2 dni, IT-ju pa se ob potem kar lasje postavijo pokonci. Takrat je potreben timski pogovor, saj je zelo pomembna povezanost obeh strani, ki sestavljata eno ekipo, pri čemer vsi stremimo k istemu cilju, « je povedala.

KONSTRUKTIVEN PRISTOP, ZMOŽNOST POSLUŠANJA SOGOVORNIKOV IN RAZUMEVANJE

V Skupini Triglav poudarjajo ustvarjanje enotne in izjemne uporabniške izkušnje. »Zavedamo se, da je pogoj za uspešno delovanje na trgu poglobljeno sodelovanje med različnimi službami in oddelki, saj številne aktivnosti in projekti presegajo zadolžitve ene organizacijske enote,« pojasnjuje Luka Pušnik, direktor službe za korporativno komuniciranje.

Ob tem dodaja, da v delovne skupine vključujejo sodelavke in sodelavce s svojim ekspertnim znanjem in raznolikimi pogledi. »S tem zagotavljamo, da prepoznane izzive naslavljamo z različnih zornih kotov, ko sooblikujemo primerne rešitve. Vsekakor so v tem okvirju ključni konstruktiven pristop, zmožnost poslušanja sogovornikov in razumevanje, saj lahko le skupaj in z ustrezno komunikacijo delujemo uspešno.«

VIR: MM