V teh dneh je bila Slovenija v pomembnih medijih ponovno izpostavljena kot destinacija, vredna obiska. The Telegraph, The Times in številni drugi ugledni britanski mediji ob obisku britanskega premierja Borisa Johnsona
V teh dneh je bila Slovenija v pomembnih medijih ponovno izpostavljena kot destinacija, vredna obiska. The Telegraph, The Times in številni drugi ugledni britanski mediji ob obisku britanskega premierja Borisa Johnsona in njegove žene Carrie Slovenijo v člankih izpostavljajo kot skriti biser Evrope. Slovenska turistična organizacija (STO) v teh tednih gosti tudi številna študijska potovanja za predstavnike vplivnih tujih medijev.
Slovenija je bila posebne pozornosti britanskih medijev deležna ob obisku britanskega premierja Borisa Johnsona in njegove žene Carrie, ki sta v Sloveniji preživljala medene tedne bivala pa sta v Vili Planinki. Pred odhodom je britanski premier novinarjem dal kratko izjavo, ki jo je začel z besedami "Dober dan". Boris Johnson se je zahvalil vsem, ki so jima s soprogo pomagali v času obiska. "Plezala sva po gorah, plavala v jezerih in kolesarila. Bilo je čudovito. Zelo priporočam obisk Slovenije, videla sva neverjetne stvari: velikanske jame, človeško ribico, Postojnsko jamo. Hvala Sloveniji, edini državi, ki ima v svojem imenu angleško besedo za ljubezen," je povedal v izjavi. Zahvalil se je tudi vsem, ki so jima pomagali v času obiska.
O Sloveniji kot privlačni turistični destinaciji so poročali najpomembnejši britanski mediji The Times, The Telegraph, Daily Mail, Independant, The Guardian in še mnogi drugi.
Mag. Maja Pak, direktorica STO: »Veseli me, da sta bila britanski premier in njegova žena navdušena nad Slovenijo, predvsem pa nad njeno neokrnjeno naravo, številnimi možnostmi aktivnega in sproščujočega oddiha ter pristno gostoljubnostjo prebivalcev. Slovenija je bila te dni tako deležna dodatne pozornosti najvplivnejših britanskih medijev, ki so Slovenijo v zadnjih letih večkrat uvrstili v sam vrh priporočenih destinacij za obisk. Intenzivna izpostavitev Slovenije v britanskih medijih v zadnjih letih pa ni naključje. Je rezultat skrbno načrtovanih promocijskih in komunikacijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije, ki v partnerstvu s slovenskim turističnim gospodarstvom in drugimi ključnimi partnerji slovenskega turizma krepi prepoznavnost in ugled Slovenije na britanskem trgu. Slovenska turistična organizacija je v sklopu študijskih potovanj lani in letos gostila številne vplivne medije Združenega Kraljestva kot so The Guardian, The Times, The Telegraph, Daily Mail, The Sun, Nat Geo Traveller, Conde Nast Traveller in Easy Jet Traveller. V sodelovanju z medijskim velikanom National Geographic v novi večkanalni vsebinski kampanji "Geografija avantur" našo deželo kot odlično destinacijo za aktivna doživetja izpostavljamo skozi vrhunske zgodbe, fotografije in video predstavitve. Od prihodnjega tedna bo Slovenija kot destinacija za odlična aktivna doživetja izpostavljena tudi v kampanji, ki je rezultat sodelovanja Slovenske turistične organizacije z medijskim velikanom Lonely Planet, ki je lani Slovenijo še posebej priporočil za obisk z uvrstitvijo na seznam Best in Travel 2022.«
STO skozi vse leto gosti številna študijska potovanja tujih novinarjev, zanimanje za obisk zelene in butične srednjeevropske države pa iz dneva v dan narašča. Tako se je pretekli teden zaključilo študijsko potovanje ameriške blogerke Hayley Domin, ki piše za blog Hayley on Huatus. Ta teden se v Sloveniji mudita novinarka Emma Bowes, ki bo za britanski The Times pripravila članek o slovenski obali, ter škotski novinar Neil Geraghty, ki bo v The Scotsman pisal o svojem enotedenskem študijskem potovanju na temo kolesarjenja. V prihajajočem tednu bo Slovenija gostila tudi ameriško novinarko Lauro Mendez, ki ustvarja za svetovno znane medije Afar, Lonely Planet, The Telegraph inTravelAgeWest ter piše svoj blog, podoživljala bo obisk Posavja, Dolenjske, Gorenjske, Logarske doline in naše prestolnico.
The Guardian, britanski medij z več kot 27 milijoni obiskov mesečno, je Slovenijo izpostavil kot eno izmed petih držav, vrednih obiska. Avtorica članka navaja, da bo Slovenija s svojo očarljivo prestolnico, spektakularnimi Bledom, Bohinjem in Sočo, pristnima Mariborom in Ptujem ter prikupnim Piranom navdušila. Ni pa The Guardian edini, ki se navdušuje nad Piranom, o njem je namreč CNN, medij, ki doseže več kot 200 milijonov obiskov mesečno, Piran izpostavila ameriška novinarka Julia Buckley. Oba članka v angleškem jeziku si lahko preberete na naslednjih povezavah: The Guardian in CNN . Slovenija pa je očarala tudi Jessico Reid, ki je za britanski Wanderlust napisala obširen članek o 16-dnevni kolesarski turi za vse wellness navdušence, o Slovenia Green Wellness Route. Članek si lahko preberete na tej povezavi .
Več informacij je na voljo v medijskem središču STO .
Slovenija je bila posebne pozornosti britanskih medijev deležna ob obisku britanskega premierja Borisa Johnsona in njegove žene Carrie, ki sta v Sloveniji preživljala medene tedne bivala pa sta v Vili Planinki. Pred odhodom je britanski premier novinarjem dal kratko izjavo, ki jo je začel z besedami "Dober dan". Boris Johnson se je zahvalil vsem, ki so jima s soprogo pomagali v času obiska. "Plezala sva po gorah, plavala v jezerih in kolesarila. Bilo je čudovito. Zelo priporočam obisk Slovenije, videla sva neverjetne stvari: velikanske jame, človeško ribico, Postojnsko jamo. Hvala Sloveniji, edini državi, ki ima v svojem imenu angleško besedo za ljubezen," je povedal v izjavi. Zahvalil se je tudi vsem, ki so jima pomagali v času obiska.
O Sloveniji kot privlačni turistični destinaciji so poročali najpomembnejši britanski mediji The Times, The Telegraph, Daily Mail, Independant, The Guardian in še mnogi drugi.
Mag. Maja Pak, direktorica STO: »Veseli me, da sta bila britanski premier in njegova žena navdušena nad Slovenijo, predvsem pa nad njeno neokrnjeno naravo, številnimi možnostmi aktivnega in sproščujočega oddiha ter pristno gostoljubnostjo prebivalcev. Slovenija je bila te dni tako deležna dodatne pozornosti najvplivnejših britanskih medijev, ki so Slovenijo v zadnjih letih večkrat uvrstili v sam vrh priporočenih destinacij za obisk. Intenzivna izpostavitev Slovenije v britanskih medijih v zadnjih letih pa ni naključje. Je rezultat skrbno načrtovanih promocijskih in komunikacijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije, ki v partnerstvu s slovenskim turističnim gospodarstvom in drugimi ključnimi partnerji slovenskega turizma krepi prepoznavnost in ugled Slovenije na britanskem trgu. Slovenska turistična organizacija je v sklopu študijskih potovanj lani in letos gostila številne vplivne medije Združenega Kraljestva kot so The Guardian, The Times, The Telegraph, Daily Mail, The Sun, Nat Geo Traveller, Conde Nast Traveller in Easy Jet Traveller. V sodelovanju z medijskim velikanom National Geographic v novi večkanalni vsebinski kampanji "Geografija avantur" našo deželo kot odlično destinacijo za aktivna doživetja izpostavljamo skozi vrhunske zgodbe, fotografije in video predstavitve. Od prihodnjega tedna bo Slovenija kot destinacija za odlična aktivna doživetja izpostavljena tudi v kampanji, ki je rezultat sodelovanja Slovenske turistične organizacije z medijskim velikanom Lonely Planet, ki je lani Slovenijo še posebej priporočil za obisk z uvrstitvijo na seznam Best in Travel 2022.«
STO skozi vse leto gosti številna študijska potovanja tujih novinarjev, zanimanje za obisk zelene in butične srednjeevropske države pa iz dneva v dan narašča. Tako se je pretekli teden zaključilo študijsko potovanje ameriške blogerke Hayley Domin, ki piše za blog Hayley on Huatus. Ta teden se v Sloveniji mudita novinarka Emma Bowes, ki bo za britanski The Times pripravila članek o slovenski obali, ter škotski novinar Neil Geraghty, ki bo v The Scotsman pisal o svojem enotedenskem študijskem potovanju na temo kolesarjenja. V prihajajočem tednu bo Slovenija gostila tudi ameriško novinarko Lauro Mendez, ki ustvarja za svetovno znane medije Afar, Lonely Planet, The Telegraph inTravelAgeWest ter piše svoj blog, podoživljala bo obisk Posavja, Dolenjske, Gorenjske, Logarske doline in naše prestolnico.
The Guardian, britanski medij z več kot 27 milijoni obiskov mesečno, je Slovenijo izpostavil kot eno izmed petih držav, vrednih obiska. Avtorica članka navaja, da bo Slovenija s svojo očarljivo prestolnico, spektakularnimi Bledom, Bohinjem in Sočo, pristnima Mariborom in Ptujem ter prikupnim Piranom navdušila. Ni pa The Guardian edini, ki se navdušuje nad Piranom, o njem je namreč CNN, medij, ki doseže več kot 200 milijonov obiskov mesečno, Piran izpostavila ameriška novinarka Julia Buckley. Oba članka v angleškem jeziku si lahko preberete na naslednjih povezavah: The Guardian in CNN . Slovenija pa je očarala tudi Jessico Reid, ki je za britanski Wanderlust napisala obširen članek o 16-dnevni kolesarski turi za vse wellness navdušence, o Slovenia Green Wellness Route. Članek si lahko preberete na tej povezavi .
Več informacij je na voljo v medijskem središču STO .
PR: STO